< lipanj, 2009  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Lipanj 2009 (1)
Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

design by mala_sa_marsa =)
Komentari On/Off

Bnnaeri,logo,slike i sve te gluposti...

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Glasaj za moj blog na www.blogeri.hr

Image and video hosting by TinyPic












Get your own BuddyPoke!



IMVU - The World's Greatest 3D Chat


Astrid


Click here to get your free Circus ringtone!


Click here to Download Circus free at EZ-Tracks.com




]

srijeda, 10.06.2009.

Kraj skole...ponovno neredovno pisanje

Uh napokon kraj skole...
I to dosta dobar kraj :)
proci cu s cetiri ah to je super ocjena ( bar sto se mene tice )
Ceka jednu novu igru za komp sims 3
sigurno znate za tu igru...
vec je izasla u trgovine ali ja je jos nisma kupila
cekam da zavrsi skola da je mogu u miru igrat...
toooo!!!
Hehhe napokon vruci ljetni dani i more i pilvianje i prijeatelji i sladoled
i blog
i internet i sims 3.....
S L O B O D A
evo u ovih par dana svi su ispinjavali
moj spomenar... malo uspomena iz 6. razreda
ako mi zafale na ljeto
no mi smo suvrmeni ljudi...
pa zato postoje i MSN i Facebook i sve
pa mi sigurno nece falit vec sam se s nerkima dogovoril da dezuraju na MSN u
hehe ma bit ce super...
ajde vi mi komajete je nitko mi dugio nije kommao
pa razveselite me!
vIDIMO SE
BOOKIC

mah
by: Jasminamah

|Komentiraj 1| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.