< siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2009 (1)
Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

design by mala_sa_marsa =)
Komentari On/Off

Bnnaeri,logo,slike i sve te gluposti...

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Glasaj za moj blog na www.blogeri.hr

Image and video hosting by TinyPic












Get your own BuddyPoke!



IMVU - The World's Greatest 3D Chat


Astrid


Click here to get your free Circus ringtone!


Click here to Download Circus free at EZ-Tracks.com




]

petak, 30.01.2009.

Opet vam ne pisem

Ah! Opet ja ne pišem pa jooj...Valjda će mi i ovaj post bit dug kao i prošli...baš je bio fora... Možda budem išla u Sloveniju u sopping! Jeee! To je super lol XD.. Inače na netu je obično facebook, MSN, stardoll,... neke školske web adrese... i tak moj blog i ne baš lol vidi se... Hmmm što je novo idem na plivanje.. no ne svuđa mi se tamo... jooj ma neznam glupo je... čim budem imala priliku ispisat ću se!Dosadno je tamo boje je na klarinetu... tamo je super jooj sad sam prenatrpana idem na dramsku, likovnu, klarinet, plivanje...Nemam vremena ni za pisat blog!!!tuzan Pa kako to grrr grozno!burninmad Ajde sad jos 8 tjedana do uskršnjih praznika..U školi i nije loše..za sad. Sve što se toga tiče je po starom Megy Loky i nitko nam više ne treba samo nas tri..Počinjem raditi pozivnice za rođendan..Bojim se da mi puno ljudi neće doć al tako je uvjek u mojoj maloj glavi...no za sad sve ok ocjene su ok...Sve je ok..K'o da sam u rajucerek Uh to bi bilo dobro! Du kod mene gdje ja zi vim je hladno nema snijega ali na mojim prstima se stvaraju ledene sige lol.. Ne volim hladnoču lakše mi je kad je vruče nego kad je hladno.. Ali na ljeto...pa shvatila sam da ne volim vodu ili bar ne volim bazene...pogotovo onaj smrad klora fujjnutcry Moja jedna poznanica voli taj smrad ja ga ne mogu smislit...
Hmm kad vec pricam o bazenu..ma dosadan nje bazen pricat cu vam o glupim web stranicama evo ovaj tu web se zoveni za kurac nije pa mislim stvarno ee ovo je ludo haloo...same prostačine a ničem ne služe za malu djecu..meni nije fora!Jedan od glupljih blogova...
Eto...tako ja napisala ovaj post a vi ga čitajte ili nemojte.. vaša volja...
Byemah

|Komentiraj 4| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.