lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

svasta

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

O MENII...

IME: ana
PREZIME: tatino
NADIMCI: anchy, ane, pave, anja itd...
DATUM RODENJA: 1.8. 1994
DI ŽIVIN: na Hvaru u Starom Gradu
VOLIN... prijatelje, zivotinje, muziku, mir, izlaziti,gitaru, uglavnon... sve sto vole mladi!
NE VOLIN... laž, bube, tračanje, itd...
NAJ JELO: brate mili pa pizza
NAJ PICE: a sve
NAJ MUZIKA: ma ja van sve slusan
HMM I STA JOS...MA NEZNAN!




tu ce jednog dana biti moje slikice...hehe


petak, 13.06.2008.

Danas petak 13! buhahahaha

Ja jednostavno ne kuzin bit petka 13-og! Sasvin obican dan ko inace... Svi kazu da se dogadaju neka zla...hmmmm... ali evo i meni je bilo malo pehova ali ok! tako uvik! Dobila san iz testa matematike 2!! ajoj! ali ok... nema veze...Ajme danas san takve gluposti valjala preko povijesti (da ne umren, hhehe) pa ce mi pov biti 3! sasvim ok! ma petak 13 je bas super dan!! hehe! za mene! STa rec nego da pazite veceras kad prelazite ulicu!! hehe koja glupost! bookic... a to bi bilo to ukratko... kiss

|Komentiraj 13| >Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.