srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

O čEm čEmO tOoKaTi...:)

mA SwE oNašIm FuCKiNG LAjFs...=)))))

....::linkići::....

..::pEtRa::..
..::giGi::..
..::mOnNi & MaRe::..
..::AnItA::...
..::niKa::..

O PePi...(;

iMe..PeTrAsretan
PrEzImE..MaH, nMvZ
GoD..14...naughtynaughty
ŽiViM U..WoOdNJaNu
KaDa jE PePi dOšLA nA SwIjET..o1.o5.1994..
RaZ..8.b
fReNdOvI..GiGiCakiss, MaRekiss,
mONnIkiss, mOnIkA B, aNiTa, LaRa, IfI, iRiS, aNdReA,
NiCoLe, DaRiA, tEaNa, doOda, SiMoNa..MaTeO, DrAŽeN, eRiC, kEnO, HrvOJe,
KuKrIkA, nIđO, bEpO, hAsO...iTd ItD
LjUbAv..sLoBoDnA...
tReNiRaM..OdBoJkUyes
mJUzA..rAp, Hip-hOp, R'N'b, NaRoDnjAcI
PePi WoLi..svoje frendushe, jaaako se puno zajebavatibelj, lizaljkefino
čokoladunjami..mmm,mjuzu, izlaziti, skate....uglnutnut
PePi Ne VoLi_uhhh...toplo mlijeko, bijelu čokoladu...fuj,
kada me netko drži za ruku, umišljene i dvolične ljudenamcor...itd itd
mSn_ pepi_1213@hotmail.com

O mEnI:

ime: INGRID ludlud
rođena: 20.02.1995
raz: 8.b
prijatelji: IMA IH PUNOOOOOOOOOOOO
ljubav: SLOBODNA
sport: TRNIRAM ODBOJKU....
slušam: SVAŠTA..........
wolim
: volim odbojku,nogomet,lizaljke,čokoladu,
plišane igračkice,zelenu boju,a i neke prijatelje.....
ne wolim..: pokvarene osobe,šparuge,........itd

srijeda, 16.07.2008.

......::::....nešto više o meni.....::::...

pa ovako..ja sam ingrid...i ne volim baš svoje ime...
ali oke
ja i petra smo naj frendice iako imaju još dvije osobe koje mi znače isto puno...a to su monica i
marina.....ja volim iskrene osobe i društvene ljude....
volim se zabavljati s prijateljima i uživati u životu....
naj boja mi je zelena...i tako ima još puno tog o meni ali nije toliko važno
idem ja pusa



| komentari (8) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.