by:plushydesign. picture:deviantART.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

[.Opis blOga.]

MY WORLD, MY STYLE, MY LIFE, THIS IS ME...
your words cant get me down,
im strong and i love myself.
so i dont care what others think.
cause this is me and my life.
if you dont like it fuck off.
..

[.linkOwi.] "frendOwi"

..::mOi i gIgIN BlOgAcH::..
..::gIgiICA::..
..::mOnNi & MaRe::..
..::jOpY::..
..::nIka::..
..::LuSy::..
..::MoNiKa::..
..::aNdReA::..
..::nika&drEa::..
..::jOpY&bEbaaa::..
..::pIgGy::..
..::aNiTa::..
..::e idite na ovaj blog!!!::..presmješno

[.O Pepi.] ^^

*Petra je jedna Obična 14-stOgOdišnja
cura kOa se pOkušava prObiti u OvOme svijetu..
Petra ima mnOgO ljudi kOe naziva prijateljima..i kOi jOj punO znace u zivOtu.
trenutnO nema naj OsObu.ali nada se da nece bit dugO takO.
i nie zaljubljena. nene.sOlira malO...
*pEpi vOLi_svoje frendushe, jaaako se puno zajebavatibelj, lizaljkefino
čOkOladu:njami.smijati se....
*pEpI Ne VoLi_uhhh.. bijelu čokoladu.čOkOlinO, hladnOću
, umišlljene.dvOlične i bezObrazne ljudenamcor...itd itd
*mSn_ pepi_1213@hotmail.com

[.neshtO.]

Image and video hosting by TinyPic

.lOve is when yOu dOn't wOn't gO tO sleep
beacOse reality is better than a dream.

Image and video hosting by TinyPic

Ona je mOlila.
On je OdbijaO.
Ona je plakala,
On se smijaO.
Ona je čekala.
On nie dOšaO..
Ona je Otišla..
a On je tek tad shvatiO..
kOlikO ju je vOliO!!

Image and video hosting by TinyPic


...Ostavio si malu koja te voljet znala,
uzeO si sve stO ti je dala,
sve stO si rekaO bile su lazi.
ali samO cu ti jednOm reci:
stO Ostaviš.više NE traži...



rekaO si mi da sam dijete,a nisi znaO
da dijeca najiskrenije i najpredanije
vOlee..


..::eO jeDne PreSlAtKe pRiČe::..šmrc, šmrc


boy-Nedostajala si mi danas u školi..Gdje si bila?
girl-Pa...morala sam kod doktora..

boy-A da... Zašto?

girl-Ma ništa...Bezvezni pregledi..to je sve.

boy-Aha..

girl-Pa...što ste radili na matematici?

boy-Nisi propustila ništa posebno.Samo puno bilješki.

girl-Ok..dobro.

boy-Da.

girl-Ej imam pitanje.

boy-Dobro,pitaj!

girl-.......Koliko me voliš?

boy- Znaš da te volim beskrajno mnogo!

girl-Da...

boy-Zašto

girl-................>tišina<.......

boy-Nešto nije u redu? i

girl-Ne,ništa...sve je OK

boy-Dobro.

girl-Koliko ti je stalo do mene?

boy-Dao bih sve na svijetu za tebe kad bih mogao!

girl-Bi li?

boy-Da...naravno...>zvuči zabrinuto<....Nešto nije u redu??

girl-Ne....sve je ok....

boy-Jesi li sigurna?

girl-Da.

boy-Ok....nadam se.

girl-Bi li umro za mene?

boy-Primio bih metak za tebe uvijek,dušo.

girl-Stvarno?

boy-Bilo kad.Sad ozbiljno,što nije u redu???

girl-Ništa,dobro sam,ti si dobro,mi smo dobro,svi su dobro!

boy-........ok

girl-Pa...moram ići.Vidjet ćemo se u školi sutra.............

boy-Dobro.Bok...VOLIM TE!

girl-Da.volim i ja tebe!Bok.

SLJEDEĆI DAN U ŠKOLI:

boy-Hey,jesi li vidio moju curu danas?

friend-Ne.

boy-Oh..

friend-Nije bila ovdje ni jučer isto.

boy-Znam,ponašala se čudno na telefonu sinoć.

friend-Pa stari znaš da kakve su cure ponekad.
boy-Da...ali ne ona..

friend-Ne znam što da kažem,stari.
boy-Ok dobro.Moram na engleski,vidimo se poslije škole.

friend-Da.Ja moram na prirodu.Bok!

TE NOĆI:

-ring-
-ring-
-ring-
-ring-
girl- Halo?

boy-Hej!

girl-Oh,hej!

boy-Zašto nisi bila u školi danas?

girl-Uh...još jedan lječnički pregled.

boy-Jesi li bolesna?

girl- ..................o.Moram ići.Mamu zovu na drugoj liniji. .

boy-Čekat ću.

girl-Moglo bi potrajati duže.Nazvat ću te poslije.

boy-........dobro .Volim te ljube!

...>JAKO DUGA PAUZA....<


girl-(sa suzom u oku)gle,mislim da bi trebali prekinuti.

boy-Molim???

girl-To je najbolje za nas sada.

boy-Zašto???

girl-VOLIM TE!
KLIK<


CURA NIJE DOŠLA U ŠKOLU 3 TJEDNA I NIJE ODGOVARALA NA POZIVE:

boy-Hej stari.

friend-Ej!

boy-Što ima?

friend-Ništa.E jesi pričao sa svojom bivšom u zadnje vrijeme?

boy-Ne.

friend-Što nisi čuo?

boy-Čuo što??

friend-O ne znam bili ja trebao biti onaj koji će ti reći...

boy-Stari,koji kurac?Reci mi!!

friend-Uh...Nazovi ovaj broj...433-555-3468

boy-ok.....

DEČKO ZOVE BROJ POSLIJE ŠKOLE:

-ring-
-ring-
-ring-
voice-Halo,gradska bolnica,medicinska sestra Beckam pri telefonu.

boy-Uh...valjda imam krivi broj.Tražim frendicu...

voice-Kako se zove,gospodine?
(Dečko daje podatke...)

voice-Da.Dobili ste točan broj,ona je jedna od pacijentica ovdje.

boy-Stvarno?Zašto?Što se dogodilo??Kako je???

voice-Njezina soba je broj..646,zgrada A,odjel 3.

boy-ŠTO SE DOGODILO???!!!

voice-Molim vas gospodine dođite je vidjeti,doviđenja!

boy-ČEKAJTE! NE!
*KLIK*

DEČKO JE OTIŠAO U BOLNICU.CURA JE LEŽALA NA KREVETU:

boy-OMG.Jesi li dobro??!!

girl-...........

boy-Ljepotice!!Reci nešto!!

girl-Ja....

boy-Ti što??TI ŠTO?!?

girl-Imam rak i živim pomoću aparata..

boy-...........>počne plakati slomljeno<..........

girl-Isključuju me večeras.

boy-Zašto??!!??

girl-Htjela sam ti reći ali nisam mogla!

boy-Zašto nisi mogla??

girl-Nisam te htjela povrijediti!

boy-Nikad me ne bi mogla povrijediti!

girl-Samo sam htjela vidjeti da li osjećamo isto...da li se volimo

boy-?????

girl-Volim te više od svega,dala bih sve na svijetu za tebe.Umrla bih za tebe i primila metak za tebe

boy-...........

girl-Ne budi tužan,uvijek ću biti tu,kraj

boy-Zašto si onda prekinula samnom?

nurse-Mladiću,posjeti su gotovi.

DEČKO ODLAZI,CURU ISKLJUČUJU S APARATA I ONA UMIRE.

Ali to što dečko nije znao je da ga je cura pitala ona pitanja tako da ga može čuti kako izgovara te riječi posljednji put i prekinula je s njim jer je znala da ima još samo 3 tjedna života i mislila je da će manje patiti i dati mu manje patnje prije nego umre

© ..srEča jE jeDini udArac kOi mE uVijek prOmaši..


petak, 11.07.2008.

..hmm..post po imenu...neznam!..xD

yo..piplz..xDmah
znam da nisam mallo duže pisala..
ali neam baš vremena..a ni voljenamcor..heh
paa..kod mene nish novo..valjda..no
samo sam mallo razočarala neke frendice..i
žao mi je zbog toga..a ispravit ču ja to..OfCzubo..
..eo sad sam došla sa mora..još sam sve od soli..hehe
..uhh..danas nas je bilo puuno i bilo je preedorro..yesnut
jedino nisu bile
Monni i Mare..šteta..ali i one su se
sigurno dorro zabavile na bazenima..
bili smo opet na trampulinima tamo kod onih ša nam daju
besp..ali danas nam nisu htjeli dat besp, jer nas je bilo puno,
pa smo morali nažicat pararofl..LoL..ali oke..
nekako smo uspjeli..i taaakooo..
jooj ja sam se počela guliti..xD..mrzim tooo..nononono
i sad mi je još i više jer me gosp..nmvz koi je..
..trljao po leđima jer mu je bilo dosadno..i sad mi je još i više..grrr
i ša još ima kod mene...hmm..da..ipak sam odlučila da
ne idem na Šoltuzujo..tj ni ja ni Monni ne idemo..
zbog Galižanskedead..xD...a mah..LoL..
I ja mislim da je to to...da!..
neam više ša napisat..jer mi život nie baš zanimljiv
u zadnje vrijeme..LooL..
BTW..ovaj put m pustite mallo više kommicha..plz..
..pozzam InGikiss, MaRekiss, MoNnIkiss I nIkUkiss..koa ide
u utorak cha..ali če se vratit..yupi..hehe>..................................uŽiVaJtE mI.........................KiSs




Image and video hosting by TinyPic



| kOmEnTs. (118) | pRiNt. | * |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.