Box

Glasaj za moj blog na www.blogeri.hr

Alabama Jones Act Lawyer
Alabama Jones Act Lawyer Counter






counter



Stavi ovaj banner na svoj blog!

Photobucket



myspace glitter

myspace glitter



myspace layout codes

myspace layout



myspace layouts

myspace layouts



myspace backgrounds

myspace backgrounds




Contact Tables


layouts myspace

layouts myspace



myspace layout codes

myspace layout



myspace layouts

myspace layouts










Contact Tables






  kolovoz, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Kolovoz 2008 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

komedija!!!!!!!!!!!!

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

četvrtak, 07.08.2008.

Ciganski vicevi

CIGANI

Kako se zove ciganin revolucionar ?
- Cigan Če -

Kako se zove VWBuba puna cigana ?
- Smrdibuba -

Kako se zove ciganin koji pati od teske bolesti ?
- Sindrom -

CIGO I ČARAPE

Ulazi mali cigo kod oca u špajz:
- "Tata, tata, da mi daš nove čarape, one stare mi se slomile."

BIP

Kupila ciganka detektor lazi. Donese ga kuci i pita sina.
Ciganka:
- "Sta si dobio u skoli?"
Sin:
- "5! "
Uredjaj:
- "BIP!"
Sin:
- "Dobro,3 sam dobio..."
Uredjaj:
- "BIP!"
Sin:
- "Dobro,priznajem 1..."
Ciganka:
- "Kad sam ja isla u skolu, sve sam imala 5-ice!"
Uredjaj:
- "BIP!"
Cigan:
- "Sine, kad sam ja isao u skolu..."
Uredjaj:
- "BIP!"
Sin:
- "Tata,nisi isao u skolu ?!??!?"
Cigan:
- "Sine, nemoj da me zezas, ja sam ti otac!"
Uredjaj:
- "BIP!"

CIGO I VREĆA

Stoji Cigan sa vrecom na autobuskoj stanici i dode jedan gospodin i stade kraj Cigana. Sjede gospodin na vrecu a Cigan mu govori:
- "Pazi na jaja."
A gospodin kaze:
- "Odkad se nose jaja u vreci."
A cigo:
- "Nisu jaja nego bodljikava zica."

CIGO

Polagao cigo vozacki ispit i pita njeg instruktor:
- "Cigo koji je ovo znak", a on mu zacudjeno rece:
- "Aljuminijski bre."

ČUVAR

Ukrao Cigan jednoj zeni kokos, i otisao na rijeku da je operuta i pojede. Vidjevsi to zena pozove policiju i prijavi kradju. Ubrzo potom dodju policajci kod rijeke i vidjese Cigu kako vec zavrsava sa perutanjem i kako ih cigo ugleda baci onu kokos u rijeku.
- "Zasto si ukrao kokos?", pita ga policajac.
- "Ma nisam je ukrao vidis da se koka kupa a ja joj samo cuvam odjecu..."

ROMAN

- Kako se zove cigo koji prodaje stripove?

- Roman.

CIGO I PATKE

Dobio Cigo zadatak od kapetana da cuva deset patki.
- "Cigo ako ti zafali samo jedna ode glava", rece kapetan.
I tako cuvo Cigo patke a kapetan ih svako jutro brojao.
Posle jedno mjesec dana ogladnio cigo i ubije jednu patku ocerupa je i pojede. Sutra ujutro dodje kapetan i broji patke.
- "Ovde je devet patki cigo!"
- "Ma deset gosn' kapetan."
- "Devet."
- "Dest."
I tako dojadi kapetanu i on naredi desetaru da dovede 10 vojnika i da svaki ufati po jednu patku. Vojnici poslusase, leti perje po kasani devetorca ufate patke a jedan osta bez.
- "AHA", rece kapetan: "a dje njemu patka Cigo?"
- "Pa bilo je, sto nije vato?"
A cigo:
- "Šta nije vato?."

DŽIMI

Bio ti tam neki seljak i on ti je imao prelepu kci. Cuo cigo Dzimi za to pa otis'o je prosit. A seljak se misli, misli, zao mu da mu da kci pa kako sad da ga odbije i kaze:
"Ja imam tri uslova, ako ih ispunis dobijas moju kcer."
Cigo sav srecan kaze: "Hajd reci brate."
A seljak ce
S: "Ako imas kucu dobices moju kcer."
C: "Dzimi voli, a i pati, on ce kucu da naplati"
S: "Ako imas auto dacu ti kcer."
C: "Dzimi voli, a i pati, on ce auto da naplati"
Sad se misli seljak sta sad da pita a da ovaj nema i smisli pa kaze:
S: "Ako imas kurac od 2 metra dacu ti kci."
A Cigo se udari po glavi. Seljak misli jesam ga zajebao, a Cigo rece:
C: "Dzimi voli, Dzimi pati, on ce pola da ga skrati."



| Komentari (3) | Printaj | ### |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.