nedjelja , 17.01.2010.

U MEDJIMURJU CE USKORO ZAZIVJETI PROJEKT SURVIVALZERO (prezivljavanje u sumi u trajanju 72 sata)


Kako je zavrsila prosla godina tako se i ova Nova nastavlja, dakle ponovo sam ucestalo na relaciji Nizozemska – Hrvatska. Projekt kojeg vodi moj dugogodisnji prijatelj Paul van die Wielen u zavrsnoj je fazi pa stoga ovih dana ponovo dolazimo u Hrvatsku tocnije u Donji kraljevec. Za one koji ne znaju o cemu se radi kopirat cu vam jedan dio mog posta od 15.10.2009. Dakle evo o cemu se radi:
„Mnogi nasi ljudi danas odlaze iz Hrvatske u inostranstvo trazeci i trceci za necim boljim.
Nazalost i ja sam 70 tih godina otisao trbuhom za kruhom u Nizozemsku tocnije u Amsterdam gdje sam upoznao danasnju suprugu, zasnovao obitelj i ostao zivjeti i raditi sve do dan danas.
U Nizozemskoj sam stekao veliki krug ljudi i prijatelja a veliki doprinos tome je dala i moja humanitarna udruga kroz koju sam stvarno stekao mnostvo sto poslovnih a sto privatnih prijatelja.
No sto ja sa svim tim zelim kazati???
Opce je poznata stvar da u zadnje vrijeme i strani ulagaci zaobilaze nasu Hrvatsku u velikom luku no nije tako sve crno kao sto izgleda.
Moj dugogodisnji poslovno privatni prijatelj inace rodeni Nizozemac Paul van die Wielen
i njegova obitelj odlucili su investirati odnosno pokrenuti jedan biznis u Hrvatskoj.
Radi se o Paintball-u ali ne klasicnom vec kao neka vrsta prezivljavanja u sumi u trajanju od 72 sata. No da vam sve malo pojasnim.
Cjelokupan dogadaj i aranzman trajat ce 7 dana.
Prvi dan odlazak iz Amsterdama avionom, dolazak u Zagreb te odlazak autobusom u Donji Kraljevec (Medimurje) te smjestaj. Sljedeca tri dana predvideno je prezivljavanje u sumi uz minimalne uvjete. Peti dan predvideno je zajednicko druzenje i velika festa. Sesti dan turisticki obilazak Medimusrskog kraja. I sedmi dan povratak kucama.
Sve se ponavlja svakih sedam dana po grupama od pedeset ljudi.
Vec sad ima jako veliki broj zainteresirani iz Nizozemske tako da kad sve to krene bit ce popunjeno sve do ljeta iduce godine. Takoder moj prijatelj Paul koji je zamislio kompletan taj program ne zadrzava se samo na Nizozemcima vec za ovakvu vrst turizma zaintersirao je i belgijance i francuze i njemce tako da ce se u dogledno vrijeme kompletan projekt siriti i razvijati.
Zahvaljujuci blogerici eniki i njezinoj obitelji uspjeli smo sve ishoditi tako da sad cekamo samo na registraciju firme, potpis ugovora sa Medimurskom zupanijom i projekt moze krenuti.
Ostalo je sve rjeseno. Od pocetka puta, prijevoz, hrana, smjestaj, turisticki aranzman pa sve do povratka. Naravno posto se sve odvija u Medimurju moj prijatelj Paul odlucio je zaposliti u svim segmentima nase ljude (negdje oko tridesetak) tako da ce eto osim turistickog profita profitirati i nasi ljudi koji zive u Donjem kraljevcu i njegovoj okolici.
Iako nije jos u stopostnoj funkciji sve ovo mozete pogledati i na Internet stranicama http://www.survivalzero.com „.

U međuvremnu je Paul uspio registrirati firmu, rjesiti svu paprologiju, carinu i sve ostalo, stoga ovaj tjedan idemo nadamo se i finisirati kompletan projekt.
Bez obzira na sve one koji su govorili sta ce takva stvar u Hrvatskoj ja sam licnog misljenja da je to dobra stvar pogotovo za hrvatski turizam a u krajnjem slucasju i za nase ljude koji ce raditi na tom projektu.
Evo sad jedan pregled slika mjesta gdje ce se projekt odvijati:

Putokaz u kojem smjeru treba krenuti
Image and video hosting by TinyPic

Pogled iz zraka na mjesto gdje ce se odvijati SURVIVALZERO
Image and video hosting by TinyPic

Pa jos malo pticje perspektive
Image and video hosting by TinyPic

Suma Melinec
Image and video hosting by TinyPic

Lovacka kuca „Remiza“, mjesto od kud se krece u prezivljavanje
Image and video hosting by TinyPic

Lovacka ceka ili mjesto od kuda ce se nadgledati tok dogadaja
Image and video hosting by TinyPic

Pogled iz dubine sume
Image and video hosting by TinyPic

Pa jos malo „prasume“
Image and video hosting by TinyPic

Most preko trnave
Image and video hosting by TinyPic

Dakle, projekt Survivalzero ce zazivjeti pa bilo to nekom krivo ili pravo. Ja se zahvaljujem mom prijatelju Paulu koji je vec ulagao, ulaze i ulagat ce u nasu lijepu Hrvatsku. Zahvaljem se i blogerici eniki i njezinoj obitelji na velikom trudu i pomoci oko realizacije ovog projekta.
Sve i vise o projektu mozete vidjeti i na stranicama www.survivalzero.com.

Do novog susreta pozdrav vam ostavlja niskozemac iz ludog grada Amsterdama.


  • 21:35* Komentara (11) * print * link posta
  • subota , 09.01.2010.

    IDEMO DALJE


    Dakle dragi moji blogeri i prijatelji. Zakoracili smo u 2010 godinu a to znaci da smo godinu dana stariji. E sad da li smo pametniji otom potom. No dobro.
    Iza mene je jedna iznimna godina, sto rada poslovnog, sto humanitarnog a sto privatnog.
    Bilo je uspona i padova pa opet uspona no nakraju ipak moram biti zahvalan dragom Bogu sto je meni i mojoj obitelji podario nesto najvrijednije u zivotu a to je ZDRAVLJE.
    Sto ti vrijedi svo bogastvo svjeta ako nemas ZDRAVLJA.
    Nebi se puno osvrtao na proteklu godinu jer moj moto je uvjek bio:“ da ono sto je proslo, proslo“. Bilo ono dobro ili lose to se ne moze nikada vise izmjeniti.
    No u svakom slucaju uvjek kazemo neka nam ova „Nova“ bude bolja nego ona „Stara“ sto i ja vama od srca zeljim.
    Ubrzo ce novi post o mom projektu u Hrvatskoj a do tada s Herman Marijo Vas podsjeca na maloga Patrika Jandriceka kojemu je pomoc potrebna i u 2010 godini. a vise o toj akciji mozete saznati ako kliknete OVDJE.
    Svi koji zele pomoci malom Patriku mogu uplatiti novac na racun broj 2360000-3114228229 u Zagrebackoj banci za one iz Hrvatske a iz inozemstva: Zagrebacka banka Patrik Jandricek IBAN: HR9523600003237251731 BIC ZABAHR2X
    Obitelj Jandricek mozete kontaktirati : Kristina Jandricek Kupljenski Hrusevec Antuna Kusa 110295 Kupljenovo
    Hrvatska, broj tel. 003851-3394-220.

    Do mog novog javljanja svima jedan veliki pozdrav iz ludog grada Amsterdama!


  • 22:45* Komentara (6) * print * link posta