utorak , 08.09.2009.

Konacno dolazim u Hrvatsku


Tu sam, ziv sam ali da sam zdrav od silnog posla bas i nisam ali nema veze, necemo kukati.

Nakon sto problema sto poslovno sto privatno konacno krecem za Hrvatsku.
No ni ovog puta to nece biti pravi odmor kako sam zamislao vec cu opet po starom dobrom obicaju iskoristiti dolazak u domovinu i privatno i poslovno.
Ne bi sad htio govoriti o cemu se radi no nadam se da ce sve ispasti kako smo zamislili a onda ce biti vremena da vam sve na blogu i kazem o cemu se radi.
Kako sad stvari stoje nazalost necu moci posjetiti sve prijatelje kako sam planirao tako da mi dragi moji ne zamjerite, no ako bude prilike sigurno cu iskoristiti za posjet meni dragim ljudima.
Ono sto za sad sigurno znam da cu se vidjeti sa malom Anjom i njenim roditeljima te sa blogericom enikom i njezinom obitelji.
Polazak je predviden za petak (11.09.) uvece a povratak u Amsterdam predvidam za kraj 9 meseca dakle otprilike 20 dana biti ce moj boravak u Hrvatskoj.

Eto dragi moji, ja vas sad sve skupa pozdravljam i nadam se kad se vratim da cu vise vremena imati da pisem postove.
Do ponovog naseg susreta veliki pozdrav wave salje vam niskozemac Marijo koji nestrpljivo ceka odlazak u svoju rodnu domovinu.



  • 22:30* Komentara (7) * print * link posta