subota , 01.08.2009.

Kratki pozdrav iz Amsterdama


Samo da Vas nakartko pozdravim iz suncanog Amasterdama.
Kod mene u zadnuje vrjeme prava ludnica, radi se i subotom i nedjeljom tako da na zalost nemam vremena niti pisati postove niti obilaziti meni drage blogove, no nadam se da ce se sve to do jeseni malo smiriti pa cu imati vise vremena i za vas dragi moji blogeri.

Ja sam vam osim sto sam crknut ko pas od rada inace dobro, no posao mi remeti neke stvari tako da je sad upuitno da li cu doci u 9 mjesecu u Hrvatsku kako sam planirao. Sto zbog velikog posla sto zbog toga sto ne mogu nikog pouzdanog naci da mi vodi i ducan i udrugu dok smo supruga i ja na odmoru.
No dug je 8 mjesec pa se ipak nadam da cu uspjeti sve to nekako izrealizirati i da cu ipak uzivati u odmoru u nasoj prelijepoj Hrvatskoj. A mozda mi to i bude zadnji odmor u mojoj kuci u Puli posto sam odlucio da cu kucu u Puli dati u prodaju. Sad kad mi je i majka umrla nema smisla da kuca zjapi prazna cjelu godinu a rezije se moraju placati makar pausal a podstanare ne zelim stavljati jer ih nema tko nadzirati. Odluka je bila dosta teska jer ipak sam dosta vezan uz tu kucu ali tako je nazalost moralo biti. Mozda od novaca od prodaje ipak kupim kakvu malu garsonjericu u Puli tek toliko da imam gdje biti kad dodem, no otom potom, prvo treba prodati ovu kucu pa tek onda vidjeti sto i kako dalje. Znamo svi da je velika kriza i nista se ne postize preko noci pa tako niti prodaja.
Eto danas toliko od mene. Drago mi je da se skupilo novaca za lijecenje nase drage blogerice sumarke i da ce nasa blogerica uspjeti u borbi protiv zlocudne bolesti.

Ja sam eto bez obzira na rad non-stop relativno dobro a Vi kako ste mi Vi? Jest vec na godisnjem ili radite? U iscekivanju Vasih odgovora veliki pozdrav wave i veliku pusu kiss salje vam niskozemac iz daleka Amsterdama!


  • 16:10* Komentara (11) * print * link posta