nedjelja , 24.05.2009.

Moja zadnja humanitarna donacija Hrvatskoj


Citajuci Vase komentare sto na mom blogu sto na drugim blogovima povodom slucaja Antun Zivkovic velika je vecina svatila o cemu se tu radi, no jos uvijek ima nekih koji misle da je obitelj Zivkovic zrtva medija.
No nazalost to nije u ovom slucaju tocno. Obitelj Zivkovic je nazalost frustrirana samim sobom i citavom okolinom koja ju okruzuje. Imaju velika ocekivanja i nisu zadovoljni s nicim. Takoder izrazavaju veliki jal i ljubomoru na one koji su nesto postigli u zivotu iako su i sami invalidi a obitelj Zivkovic jednostavno nema ni volju, ni motivaciju uhvatiti se u kostac sa problemima i sve cekaju da im nesto „padne s neba“ i pritom su im „apetiti“ jako veliki.
Kada sam pokretao akciju za Antuna nisam se ni u snu nadao da ce ta akcija na kraju tako zavrsiti. No sto je tu je, zivot ide dalje. Ostaje jedna velika gorcina i jedna velika mrlja.
Kazu neki da li me je to pokolebalo da odustanem u svom humanitarnom radu i sigurno da sam tokom zivota imao puno ovakvih trenutaka?
Naravno da jesam, pa nitko nema savrsen zivot. Niti sam ja svetac i puno puta sam i ja pogrijesio pa ljudi smo od krvi i mesa i nismo imuni na pogreske.
Ponavljam, u mom dugo godisnjem humanitarnom radu bilo je svega i svacega no ovo je prvi put da me netko naziva LOPOVOM i PREVARANTOM i to me naziva osoba za koju sam stvarno pokusao sve uciniti ne bi li mu vratio osmjeh na lice.
I mozete mi vjerovati ili ne to je Vase pravo ali ne zvao se ja Herman Marijo koji nece ostati samo na javnom priopcenju za javnost vec cu iskoristiti sve zakonske ovlasti da istjeram pravdu na cistac i da operem ljagu sa svojega imena pa makar mi to bilo zadnje u zivotu.
Zvati me LOPOVOM i PREVARANTOM krajnje je bezobrazno za sve ono sto sam do sad ucinio a pogotovo od onoga kome sam zaista imao veliku namjeru pomoci.

Kada sam kazao da vise nema moje humanitarne pomoci u Hrvatsku nakon ovog nemilog dogadaja neki su pomislili da je to samo trenutno i da cu nakon nekog vremena opet okrenuti pricu ali ovaj put su se svi grdo prevarili. Ja ovim ne prestajem sa svojim humanitarnim radom jer to je jedino najbolje sto znam raditi vec jednostavno nevidim smisla nekome pomagati a da taj isti nakon toga sasuje drvlje i kamenje po meni i da me lazno optuzuje da sam lopov i prevarant.
To sam nazalost dozivio samo u mojoj domovini. Na ovom blogu i dalje ce se podrzavati bilo koji vid humanitarnih akcija no pokretanje od moje strane nece vise biti. Niti ce više bilo koja donacija s moje strane ici put Hrvatske.
Kada sam prije dva mjeseca Humanitarnoj udruzi "Mala Anja" obecao humanitarnu pomoc nisam ni sanjao da ce to biti moja zadnja posiljka nekome u Hrvatsku.
I bez obzira sto Vi mislili Herman Marijo ipak drzi do svoje rijeci.
Obecana pomoc u vidu donacija za HU „Mala Anja“ krece u utorak 26 maja.
Cetiri kompletna kompjutora HP ( monitor, kuciste, tipkovmnica, mis, zvucnici), jedno prijenosno racunalo, dvije sprave za vjezbanje misicne muskulature, pet velikih paketa (100x50) didakticki igracaka je moja ZADNJA DONACIJA koju saljem u Hrvatsku i to HU „Mala Anja“ kojoj sam to obecao prije ovog nemilog dogadaja.
Nakon ovoga potpuno se posvecujem humanitarnom radu u Nizozemskoj.
Ovim putem se jos jednom zahvaljujem prjevoznickom drustvu LA LOG d.o.o. iz Sesveta (Hrvatska) Slatinska 1 sto ce ovu humanitarnu donaciju iz Amsterdama do Zagreba izvrsiti potpuno besplatno.

I za kraj da jos jednom naglasim. Ovim ne prestaje moj humanitarni rad vec povlacenje svih mojih humanitarnih djelovanja na podrucju Hrvatske.
A sto se tice slucaja Antuna Zivkovica kao sto sam kazao upotrijebit cu sve zakonske okvire ne bi li se pravda istjerala na cistac pa makar to morali rjesavati i SUDSKIM PUTEM.
Nikada ali bas nikada nisam trazio nista za uzvrat, meni je bio dovoljan zadovoljan osmjeh na licima onima kojima sam pomogao, no nazalost neki su ipak u tome vidjeli svoju samopropagandu i nikada nece svatiti da se „dobro dobrim vraca“ ali i ona stara :“tko pod drugim jamu kopa sam na kraju u nju upadne“.

Do novog mog javljanja sve Vas lijepo pozdravljam i ostavljam Vam u razmislanju jedan citat Majke Tereze : Ne mozemo ciniti velike stvari,
ali mozemo ciniti mnogo malih stvari – sa velikom ljubavi“
.


  • 16:30* Komentara (39) * print * link posta