ponedjeljak , 27.04.2009.

JEDNO KRATKO JAVLJANJE IZ PULE


Proslo je tjedan dana od kada sam dosao u Pulu. Pripreme za humanitarni izlet kojeg organiziram od 01 do 03 maja su u samoj zavrsnici i sto se mene tice ekipa iz zagreba vec moze doci na festu.
Ovih dana posjetio sam i Antuna Zivkovica momka za kojeg sam pokrenuo humanitarnu akciju. Mogu Vam reci da Antun i njegova obitelj zive u stvarno nemogucim uvjetima i nadam se da smo ovom akcijom samo pokrenuli lavinu pomoci. Drago mi je da se sve vise i vise ljudi ukljucuju u pomoc Antonu a u tome i svjedoci da sam ovih dana razgovarao sa jednom djevojkom koja ce pokrenuti jedan veliki humanitarni koncert za pomoc Antonu Zivkovicu. Za one koji ne znaju o cemu se radi te za one koji zele saznati kako mogu pomoci Antonu mogu saznati ako kliknu OVDE

Eto prvi tjedan boravka u Hrvatskoj je iza mene. Kad je covjek u velikom pokretu i u velikom poslu tjedan za taj tren prode a da se niti ne okrenes. Nadam se da ce i ovaj tjedan brzo proci jer sam stvarno nestrpljiv da vidim meni drage ljude koji eto dolaze na humanitarni izlet 01 maja.
Samo da nas vrijeme posluzi i gdje ce nam biti kraj.

Do sledeceg posta sve Vas pozdravlja wave Vas humanitarac niskozemac ovaj put iz predivne Pule.


  • 07:00* Komentara (5) * print * link posta