ponedjeljak , 13.04.2009.

Blizi se povratak u Hrvatsku


Jos samo malo i evo mene ponovo u Hrvatskoj.
Jedva cekam da vidim meni drage ljude i da zajedno proslavimo i napravimo veliku festu za moj 60 rodendan.
Kako stvari stoje ja cu naizglednije put pod noge za Hrvatsku vec pocetkom iduceg tjedna i nadam se da ako ce sve biti u redu da ostajem sve do negdje petog desetog maja a onda kratko natrag za nizozemsku pa ponovo u Hrvatsku tamo oko 5 juna jer se dva dana posle odrzava velika humanitarna rostiljada u organizaciji Humanitarne udruge "Mala Anja" ciji sam ja pocasni predsjednik.

Posto obaveze stiscu sa svih strana a zelim da sve uspem pohvatati do kraja ovog tjedna kako bi mirno mogao otici u Hrvatsku danas samo toliko i samo vas jos jednom podsjecam da humanitarna akcija za Antona Zivkovica traje i dalje.
Za sad je sukpljeno negdje oko 9 hiljada kona i 200 evra plus 300 evra od moje Udruge, udruge „pomoc i ljubav“ iz Pule i Udruge „mala Anja“ iz zagreba.
Vise o ovoj akciji te na koji nacin se i Vi mozete ukljuciti u ovu humanitarnu akciju procitajte OVDJE

Sve Vas grli i ljubi kiss vas humanitarac niskozemac


  • 23:15* Komentara (9) * print * link posta