nedjelja , 29.06.2008.

Alkohol na radnom mjestu, da ili ne?



Vidite danas sam odlucio da vas malko odmorim od humanitarnih akcija i donacija pa sam odlucio da vam nesto drugo napisem a koje je opet vezano za moj poso i udrugu. Alkohol na poslu da ili ne? Ja sam za ne ali vijeruj te mi da sam se ja u Hrvatskoj susretao iks puta kada mi je osoba rekla: „ ja ne mog bez casice na poso to mi je navika i jednostavno mi je to u krvi“. Stvarno lijepa navika nema sto.
Evo jedne anegdote od prije par tjedana a vezano za moj posjet Puli. Ispod moje kuce u Puli, nalazi se super market normalno povezan sa kaficem i velikom terasom. Od sto posto ljudi sta na terasi sijedi, devedeset je posto radnika ubucena u radna odijela sa OZNAKAMA FIRME U KOJOJ RADE. Tu se cak naslo i osoba koja rade u brodogradiliste Uljanik. Svi nesto zvacu i grlo zalijevaju pivom.Ma pivce je za njih kao voda. Neki prelaze na nesto zesce, rakiju ili konjak vijerovatno u jutro nisu zube oprali pa im se usta trebaju dezinfekcirati
Kada su nesto pozvakali i zube u konjacim oprali cuje se ona radnicka: „e sada idemo nesto raditi.Vidi mo se na marendi“.A gdij ce marendati i nesto popiti netrebate nagadati. Ja nemogu razumijeti kako poslovoda sef ili poslodavac ne vidi da je on popio i da on takav nemoze normalno na poslu funkcijonirati.Taj odlazak na posao pod alkoholom svakodnevna je slika nasih radnih ???? ljudiju.Posto sam i ja poslodavac imam i ja ljude koji rade za mene,ali na mom poslu nema alkohola za vrijeme radnog vremena. Imao sam slucaj kada je radnik (Hrvat) koji je kod mene radio dosao ujutro i njegov zadah smrdio je po alkoholu, vijerovatno nije ni on imo cetkicu za zube pa se konjakom dezinfekcirao.Jednom je to ucinio i nikad vise.E sada ja Vas pitam:kakvo Vi misljenje imate o alkoholiziranju na radnom mijestu i sto bi Vi ucinili da ste poslodavac kada bi Vam radnik dosao pijan na radno mijesto?

Ja Vam zelim ugodan i prijatan dan iz daleka Amsterdama!



  • 13:12* Komentara (15) * print * link posta