ponedjeljak , 23.06.2008.

Kako je nastala udruga "Hulp en Liefde"



Prije samog pocetka ovog posta, jedno veliko hvala svima Vama koji ste mi izrazili podrsku povodom otvaranja mog bloga.Ni u snu se nisam nadao takvom velikom odazivu.Takodjer bi se ovim putem jos jednom od srca zahvalio Tomislavu Kostanjevecki (tati od male Anje) i gospodinu Kresimiru koji su najzasluzniji za otvaranje mog bloga.
Takodjer bi odmah na pocetku htio napomenuti (posto sam vidio da neki vec pisu kad ce novi post) da ce postovi ici ali mozda ne tako brzo koliko ste Vi mozda navikli jer eto ja radim po cjele dane i ponekad se desi da jednostavno ne stignem niti kompjutor zapaliti ali stvarno cu nastojati biti sto ucinkovit sto se tice mog bloganja. Nakon prvog posta kad sam Vas ukratko izvjesti tko sam i sto sam i od kuda ideja da se pocnem baviti humanitarnim radom u danasnjem nastavku citajte kako je doslo do otvaranja moje humanitarne udruge „Sthicing Hulp En Liefde“.
Za pocetak vjerovatno se mnogi od Vas pitaju kao ja mogu toliko godina finacirati te sve humanitarne transporte i od kuda mi toliko stvari.Normalno i ja bi se pitao jer svaki moj transport za Hrvatsku kostao je (prije) tri tisuca maraka a sada tri tisuce euvra.Ma nije to sve, vec pripreme oko samoga transporta su isto velike i kostaju para i truda.Ma kako ja stignem ??Stignem, jer sve sta radim oko humanitarnog transporta radim sa osijcajem i ljubavlju ,a to radim sam.Mnogo puta imao sam pomagace oko sebe,ali bolje da ih nazovem parazitima i neradnicima.Rade odredeno vrijeme a kada vide da nemaju bas nikakvog interesa ,a i ja ga sam nemam, jednostavno vise nikad ne dodu! Dosta puta razmisljao sam da sa svim stanem, jer taj tempo zivota treba izdrati psihicki, fizicki i finaciski. Sta se tice psihicke i fizicke ja mislim da sam jos zdrav u glavi a snaga bez obzira na moje godine jos je tu.Finaciski problem je kao kod vecine humanitaraca naj veci, pa je taj isti slucaj i kod mene!! Nisam milijoner a da jesam pomogo bi svakome kome je pomoc potrebna,ali nisam ni siromah zato pomazem koliko mogu i onome ili onoj kad mi moj osijecaj kaze : pomozi.
Znate onu poslovicu;NOVAC LEZI NA ULICI???Ja se sa tom poslovicom u potpunosti slazem.I lezi, samo se trebate ponekad sagnuti i rukave zasukati.I ja sam to odlucio.Posle mojeg radnog vremena ja i moja bicikla oko dvadeset sati u vecer, krenili smo na obilazak da vidimo sta nam smece veceras nudi??Danas ovdije sutra tamo i evo rezultati su tu.Stvarno vijeruj te mi sram me uopste nije bilo jer kao prvo nisam ja sam koji to radi a zasto nebi radio kada nosi rezultate!! Stvari su se gomilale kazem stvari( stvari nazvano smece ali nije smece ) i na kraju nisam znao sta da radim jer sve prazne prostore napunio sam sa smecem ako ga Vi zelite tako nazvati,ali ja ne .Vidio sam da je vrag odnio salu i odlucio sam da taj posao kopanje po smecu shvatim ozbiljno i da krenem u posao.Kupio sam kombi i iznajmio prostor kojeg sam nazvao „Stichting Hulp En Liefde“ sto u prevodu znaci Udruga Pomoc i Ljubav.Prostor je u srcu trgovackog centra na dobroj lokaciji. I krenulo je ludo.Sve stvari koje sam u vecer skupio a bilo ih je mnogo, drugi dan bile su na prodaju.Znaci ja sam iznajmio prostor gdije mi je ujedno bila kancelarija i prestavnisto moje udruge a koju sam otvotio u roku dva tijedna Sto u prijevodu zapravo znaci: ja sam spoio komisijonu radnju sa udrugom.Nadene ili donirane stvari ulaze kroz jedna vrata a izlaze kroz druga vrata! Prodaja je nenormalno krenula da ni ja sam nisam mogao vijerovati! Znaci sa smeca. Smece placa stanarinu od dvije tisuca evra plus sve troskove koji su vezani za humanitarne transporte ,a da ne zaboravimo mene i moju platu kao i platu i ponekad pozvanih volentera. I tako je to krenulo dan, za danom , mjesec uz mjesec, godina po godina. Na kraju je doslo do toga da sam imao tri velika poslovna prostora.Danas kad se okrenem malo unazad i vidim kroz sto sam sve prosao u zivotu (a zivot me nije mazio) mogu slobodno reci da sam uspio u svojem naumu i svojem zacrrtanom putu iako ja naravno nisam stao na tome.
U sljedecem nastavku procitajte kako su isle i kome su isle moje pomoci u Hrvatskoj.
Do tada veliki pozdrav iz kisovitog Amsterdama od Vaseg humanitarnog niskozemca.


  • 20:30* Komentara (12) * print * link posta