header
header

| Blog |

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis Bloga
| Likovi | Linkovi | Site Info | Dizajn |


Zagonetka Povijesti magije ....


21.10.2007., nedjelja [16:52]

Krenuli smo, svi zajedno. Svi prvogodišnjaci, ali Griffidori. Kada smo se našli na Velikom stepeništu krenuli smo, slizaeći na drugi kat. Silazili smo barem 3 minute. "Nikada ne bih rekao da je tako golemo!", ponovio sam Lucy i Adrianu koji su nestrpljivo i odvažno hodali pokraj mene. Lucy sa desne, a Adrian sa lijeve strane.
Kada smo napokon došli na drugi kat, izgubili smo se. Drugi kat je bio jako velik, svi ti hodnici i vrata. Lucy, Adrian i ja smo se odvojili od grupe. Bilo nam je prezabavno razgledavati okolinu, nego brzo teturati niz drugi kat i tražeći učionicu profesora Binnsa. Kada je već prošao dugi niz minuta, napkon smo odlučili potražiti učionicu. Ja sam spazio portret i odlučio mu prići. "Dobar dan! Oprostite, možete Li nam možda reći gdje je učionica profesora Binnsa, tojest Povijesti magije?". Stari čovjek duge srebrno sive brade i isto takve kose, odjeven u smeđi plašt držeći čarobni štapić odgovorio mi je. "Naravno, kako da ne?". Nastao je muk. "Oprostite, da li mi možete reći?", priupitao sam. Priščli su Lucy i Adrian. "Ako odgonetneš moju zagonetku, reći ću ti...", odgovori On nekom tajanstvenom notom u glasu. "Dobro, ali ..., molim Vas, požurite!", žustro sam propiskutao.

"Ova stvar sve proždrijet će :
Ptice, zvijeri, stabla, cvijeće ;
Čelik grize, grožđe glođe,
Sve pod njom u prah sam pođe.
Gradovi razrušo, kraljeve uguši,
Planinu pred sobom do kraja uruši."

Svi smo ustuknili. Ali, morali smo razmišljati. To mi je bilo uvijek zanimljivo. Preistražiti svoj um. Moje najjače oružje. "Dakle, kažete sve će proždrijeti, znači, sve će te stvari od ptica, zvijeri i cvijeća nestati. Dobro, dobro ....Sve se pretvori u prah .....". Mozguj, mozguj, mozguj ..... Aha, vrijeme .... "Vrijeme. pa, da .... Riješenje je vrijeme !!!". Lucy i Adrian su me gledali, onako, zadivljeno. To mi je laskalo na neki način. "Točan odgoovor !", odgovori mi portret. Portret se počeo micati, slika se počela okretati. Stvorila su se vrata. "Uđite, i ubuduće kažite lozinku Povijest - Zagonetka. Ušli smo kroz vrata, te se našli na drugoj strani, vrata mislim. Upravo smo gledali vrata učionice profesora Binnsa. "Tajni prolaz, pa da ....", rekao je Adrian. "Anne i Russel su mi rekli da postoje, ali, nikada se nisam zamislio da nađem jednoga, tojest, da, Mi nađemo jedan !". Osmijehnuli smo jer smo se osiječali važno. Ponosno i hrabro. "Pripremite se za duboko ulizivanje i ispričavanje.", izjavio je Adrian. Ušli smo. Svi su već bili ovdje. Rekli smo : " Oprostite, izgubili smo se, jako nam je žao !". "Dobro, pošto Vam je ovo prvi dan, oprostit ću Vam, ali, ne dajte da se ovo ponovi !", rekao je profesor Binns levitirajući 20cm iznad poda. "Nećemo ....", rekli smo i izdahnuli sa nekim olakšanjem. Onako sretni što nemamo kaznu, sjeli smo u drugu klupu. Ta je jedina ostala slobodna. Naravno, kako je Adrian predvidio, profesor Binns je započeo monolg, ali, ja sam Ga sliušao. Povijest, uvijek mi je bila fascinantna. Životopisna priča koju tek treba ispričati. Čarobna priča. No, kako je profesor Binns i dalje pričao, možemo reći i filozofirao svoj monolog, učenici su počeli pričlati, ali, On se nije na to obraćao. Mislim da je bio prezanesen svojom pričom o tome kada je nastao Hogwarts i kako su Godric Griffindor, Helga Hufflepuff, Rowena Ravenclaw i Salazar Slytherin dogovorili da će izgraditi mjesto u kojem će se učiti Magija, u svakom smislu te riječi. Ja sam Ga i dalje slušao, kao i Lucy, ali Adrian se dosađivao. Skoro je zaspao, da ga zvono nije probudilo. 45 minuta, jako je brzo prošlo. "Ovo je bilo poučno i zabavno.", rekao sam Adrianu i Lucy dom smo izlazili iz učionice dok nas je Justin Dark gledao onim pogledam sažalit će te. "Šališ se, zar ne ?", rekao je začuđeno Adrian. "Pa, ako mene pitate, meni je Povijest magioje zanimljic predmet, jako pučan i vrlo koristan.", objašnjavala je Lucy Adrainu. I tako smo se zaputili na sat Čarobnih napitaka raspravljajući o Povijesti magije ...







Zagonetka Povijesti magije ....


21.10.2007., nedjelja [16:52]

Krenuli smo, svi zajedno. Svi prvogodišnjaci, ali Griffidori. Kada smo se našli na Velikom stepeništu krenuli smo, slizaeći na drugi kat. Silazili smo barem 3 minute. "Nikada ne bih rekao da je tako golemo!", ponovio sam Lucy i Adrianu koji su nestrpljivo i odvažno hodali pokraj mene. Lucy sa desne, a Adrian sa lijeve strane.
Kada smo napokon došli na drugi kat, izgubili smo se. Drugi kat je bio jako velik, svi ti hodnici i vrata. Lucy, Adrian i ja smo se odvojili od grupe. Bilo nam je prezabavno razgledavati okolinu, nego brzo teturati niz drugi kat i tražeći učionicu profesora Binnsa. Kada je već prošao dugi niz minuta, napkon smo odlučili potražiti učionicu. Ja sam spazio portret i odlučio mu prići. "Dobar dan! Oprostite, možete Li nam možda reći gdje je učionica profesora Binnsa, tojest Povijesti magije?". Stari čovjek duge srebrno sive brade i isto takve kose, odjeven u smeđi plašt držeći čarobni štapić odgovorio mi je. "Naravno, kako da ne?". Nastao je muk. "Oprostite, da li mi možete reći?", priupitao sam. Priščli su Lucy i Adrian. "Ako odgonetneš moju zagonetku, reći ću ti...", odgovori On nekom tajanstvenom notom u glasu. "Dobro, ali ..., molim Vas, požurite!", žustro sam propiskutao.

"Ova stvar sve proždrijet će :
Ptice, zvijeri, stabla, cvijeće ;
Čelik grize, grožđe glođe,
Sve pod njom u prah sam pođe.
Gradovi razrušo, kraljeve uguši,
Planinu pred sobom do kraja uruši."

Svi smo ustuknili. Ali, morali smo razmišljati. To mi je bilo uvijek zanimljivo. Preistražiti svoj um. Moje najjače oružje. "Dakle, kažete sve će proždrijeti, znači, sve će te stvari od ptica, zvijeri i cvijeća nestati. Dobro, dobro ....Sve se pretvori u prah .....". Mozguj, mozguj, mozguj ..... Aha, vrijeme .... "Vrijeme. pa, da .... Riješenje je vrijeme !!!". Lucy i Adrian su me gledali, onako, zadivljeno. To mi je laskalo na neki način. "Točan odgoovor !", odgovori mi portret. Portret se počeo micati, slika se počela okretati. Stvorila su se vrata. "Uđite, i ubuduće kažite lozinku Povijest - Zagonetka. Ušli smo kroz vrata, te se našli na drugoj strani, vrata mislim. Upravo smo gledali vrata učionice profesora Binnsa. "Tajni prolaz, pa da ....", rekao je Adrian. "Anne i Russel su mi rekli da postoje, ali, nikada se nisam zamislio da nađem jednoga, tojest, da, Mi nađemo jedan !". Osmijehnuli smo jer smo se osiječali važno. Ponosno i hrabro. "Pripremite se za duboko ulizivanje i ispričavanje.", izjavio je Adrian. Ušli smo. Svi su već bili ovdje. Rekli smo : " Oprostite, izgubili smo se, jako nam je žao !". "Dobro, pošto Vam je ovo prvi dan, oprostit ću Vam, ali, ne dajte da se ovo ponovi !", rekao je profesor Binns levitirajući 20cm iznad poda. "Nećemo ....", rekli smo i izdahnuli sa nekim olakšanjem. Onako sretni što nemamo kaznu, sjeli smo u drugu klupu. Ta je jedina ostala slobodna. Naravno, kako je Adrian predvidio, profesor Binns je započeo monolg, ali, ja sam Ga sliušao. Povijest, uvijek mi je bila fascinantna. Životopisna priča koju tek treba ispričati. Čarobna priča. No, kako je profesor Binns i dalje pričao, možemo reći i filozofirao svoj monolog, učenici su počeli pričlati, ali, On se nije na to obraćao. Mislim da je bio prezanesen svojom pričom o tome kada je nastao Hogwarts i kako su Godric Griffindor, Helga Hufflepuff, Rowena Ravenclaw i Salazar Slytherin dogovorili da će izgraditi mjesto u kojem će se učiti Magija, u svakom smislu te riječi. Ja sam Ga i dalje slušao, kao i Lucy, ali Adrian se dosađivao. Skoro je zaspao, da ga zvono nije probudilo. 45 minuta, jako je brzo prošlo. "Ovo je bilo poučno i zabavno.", rekao sam Adrianu i Lucy dom smo izlazili iz učionice dok nas je Justin Dark gledao onim pogledam sažalit će te. "Šališ se, zar ne ?", rekao je začuđeno Adrian. "Pa, ako mene pitate, meni je Povijest magioje zanimljic predmet, jako pučan i vrlo koristan.", objašnjavala je Lucy Adrainu. I tako smo se zaputili na sat Čarobnih napitaka raspravljajući o Povijesti magije ...







Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis Bloga

Ulazite u svijet magije i čarobnjaštva. Svakojakih čarolija i uroka. Dolazite u svijet misterije, logike i pravilog baratanja štapićem. Dopustite se i prepustite se - magiji .....

Moje ime je Hugo Granger Weasley, iako samo koristim Granger, pošto mi se ne da koristiti oba prezimena. Živim u Londonu sa mamom Hermione Granger, tatom Ron(ald)om i sestrom Rose. Imam jedanaest godina i na prvoj sam godini u Griffindoru. Iskren sam, komunikativan, veoma inteligentan, mudar, bistar i zabavan, =). Nemam najdražeg predmeta, iako obožavam Aritmanciju koju ću tek dobiti na trećoj godini. Hobiji su mi čitanje puno, puno, puno knjiga (ista mama), pisanje dnevnika i svakodnevno pričanje sa Lucy i Adrianom koji su inače moji najbolji prijatelji. Imam snježnobijelu sovu Arwen. Nakon školovanja su zasigurno biti novinara ili pisac ...

Likovi

Lucy Fisher :

moja najbolja prijateljica koju sam upoznao na putu u Hogwarts. Iskrena, pametna, zabavna, mudra i marljiva djevojka kovrčavo-plave kose, toplih-smeđih očiju. Jedinica i miljenica svojih roditelja rođena u znaku škorpiona zaprepstila se je kada je dobila svoje pismo. Dvi predmeti su joj podjednako dragi, ali ne voli Povijest magije. Ima mačku Gloriu koja se obožava gnijezditi u tuđa krila. Poslije školovanja namjerava se zaposliti u Ministarstvu.


Adrian Burkley :

moj muški najbolji prijatelj kojega sam također upoznao na putu u Hogwarts. Mršavi visoki dječak crne kose i akvamarinskih očiju rođen u znaku lava. Ima sestru i brata blizanca - Anne i Russel. Vatreni fan metloboja (navija za Irce) je ujedno i veoma humoristična i zabavan, također marljiv i mudar. Nije veliki fan Preobrazbe i Povijesti magije, ali, ostale predmete voli. Ima sovu Ervina. Nije siguran što će poslije školovanja.



Rose Jane Rowena Granger :

moja sestra. Nadimak joj je Rosie, a tako ju gotovo svi i zovu, osim mame kada se naljuti, onda izrecitirta cijelo ime, a tata se gotovo nikada ne ljuti. Ima petnaest godina i u Gryffindoru je. Ima dugu smeđu kosu, velike smeđe oči, sve u svemu najviše sliči na mamu, ali je magnet za nevolje i boji se paukova, a dosta je dobra i u metloboju. Voli knjige prije svega, metloboj i diviti se životu. Ne voli loše ljude i prijatelje (npr. Scorpius Malfoy). Sve predmete voli, bez iznimke kao u profesore, gotovo sve osim prfesoricu iz Proricanja. Njena najbolja prijateljica, a ujedno i sestrična je Lily Ginerva Potter. Imam kućnog ljubimca, mačka Fatenose i sovicu Saphire……


Lily Ginerva Potter :

moja sestrična. Nastavak loze Izabranoga. Inače nježna, osjećajna, inteligentna, hrabra djevojčica smaragdnozelenih očiju i tamnocrvene kose. Prva godina u Griffyndoru i treće i najmlađe dijete u obitelji... Ima sovu Lilyboo, najbolje su joj prijateljice Rose Jane Rowena Granger Weasley i Mayella Jenniffer Smith, dok su joj najbolji prijatelji Philipp Edward Madley i ja.



Charlotte Jane Duerre Forris

Voli da ju se zove C.J.
Kažu da njene oči imaju neku dubinu i mogao bi u njih gledati cijelo vrijeme
pitajući se što vas toliko privlači kod njih. To joj se jako svida.Teži savršenstvu, ali je daleko od toga. Jako se uzruja kada joj nešto ne ide od ruke, što joj i ne ide u prilog. Smatra da je pametna i dobra prijateljica. Nije ju strah reći što misli, što nije uvijek dobro. Umjetnička je duša i sarkastična. Ponekad je naivna, pa neke lekcije o ljudima i životu u kojem živimo nauči na svojim greškama koje ju znaju i povrijediti. Obožava svojega mlađega brata Daniela, iako su ponekad kao pas i mačka. Najbolji predmeti su joj Preobrazba i Čarolije. Ima preslatkog mačka Jacka.




Justin Dark :

moj najgori neprijatelj, =). Pripada u Slytherine i to je ve što trebamo znati. Pokvarena i zla osoba koja misli da je najsavršenija osoba na cijelomu planetu. Mršavi dječak crne guste kose sa duokim zelenim očima. Ima sovu Toma. Okružen je svojim prijateljima Georgeom Harrisonom i Patrickom Bubleom.

Site Info

Ako mi želite poslati mail, možete to učiniti na hugo.granger@gmail.com

Glasaj za moj blog na www.blogeri.hr



Design: Azzul S'phyre

header