odlucno ne

E, pa odlucila sam se ne zivcirati vise oko aoreksicarki i povracalica... Jebes vas (sa oprostenjem!)... Neki dan sam saznala da mi kuma boluje, od ni vise ni manje, tumora na mozgu. Operirali su joj tu mrcinu (7 fakin centimetara!!!)i i sada se oporavlja... Nadamo se svi ( i njeno dvoje male djece), na bolje... u brzom periodu... I sad ja Vama velim, vi koje ste toliko sebicne i bolesne, jer ne znate zbrojiti dva i dva, i odluciti se lijeciti, cemu sve to? Ne jedete, pa jedete, pa rigate, pa pokusavate rigati... pa pojedete 2 krekera i cijeli j... tjedan ste u depresiji jer ih niste mogle izrigati... I trazite tu pomoc i utjehu od drugih kosturica (romanticno, so called -leptirica...HALO, leptiri su prekrasni), jer niste mogle ... se ispovracati!!!! Svjesno unistavanje svog zdravlja, tijela, jedinog motora koji imate.... I ne razmisljate o tome! A jadna zenskica od svojih 30 godina, koja se cijeli zivot trudi zivjeti zdravo, dala bi sve da se moze normalno opraviti i opet biti zdrava. Jer je TO JEDINO BITNO!!!! Boli me dzon... Ne morate jesti, bljujte, ugledajte se na kosturcice koji hodaju po pistama i preko ekrana... WOW! Kak se mi svi nismo toga sjetili prije... Ah, da... jer imamo zdravog razuma, i IQ veci od broja cipele koji nosimo. thumbup

30.01.2007. u 18:32 | 2 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

vrlo jednostavno...moje teme! Moj život i način na koji ga shvaćam... c'est la vie ...

Linkovi

URL=http://www.blog.hr]Blog.hr[/URL]

Funny Pictures
Funny Videos