zivotinjice

animal_14.gif

cats animation
Cats
Cats,Animation
Cats,Animation
Animation,Cats
Animation,Cats
cat animation
3 kitties animation
Westie Animation
Animation,Dogs
Rabbit
2birds
1bird



Get Your Aquarium


Kakav vam je moj blog?
jako los
vrlo los
los
dobar
vrlo dobar
super
redovito ga posjecujem
odlican je
  
pollcode.com free polls

href="http://s250.photobucket.com/albums/gg264/GummieBear1423/?action=view¤t=hsm2.gif" target="_blank">High School Musical Animation

High School Musical Animation
High School Musical Animation
zac efron and vanessa anne hudgens
animation
zac efron. (animation)
Zac Efron
animation
animation
animation
gabriella montez
sharpay evans 3
sharpay evans 2
Vanessa Hudgens animation
Ashley Animation
Ashley Animation
animation

< lipanj, 2008  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2008 (5)
Svibanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Musical YeP/NoP

Opis bloga


Create your own message at BlingyBlob.com


Get Your Lamp

sve o hsm-u
boomp3.com

Cool Clocks at Wishafriendhref="http://s248.photobucket.com/albums/gg176/lurvecottoncandy/?action=view¤t=H163.gif" target="_blank">high school musical
gabriella montez
gabriella montez
baby v hudgens
zanessa zac and vanessa
gabriella montez
troy bolton and gabriella montez
troy bolton and gabriella montez
zac efron and vanessa anne hudgens
sharpay evans
sharpay evans 2
Vanessa Hudgens Zac Efron Ashley Tisdale Corbin Bleu Lucas Grabeel
stef

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

koja vam je najbolja pjevacica
Rihanna
Avril
Shakira
Beyonce
Hillary Duff
Britney
Gwen Stefani
Nicole Scherzinger
Nelly Furtado
  
pollcode.com free polls


Animation
butterfly animation
michelle animation
Avril Animation
Avril Animation
Animation
Animation
Animation
O MENI

IME:Ingrid
PREZIME:nije vazno
RAZRED:6.b
ROĐENA:15.6.
NAJ SLAVNE OSOBE:rihanna,avril,vanessa,zac,shakira,beyonce...
NAJ FILMOVI:STEP UP 1,2,HSM 1,2,svi o olsenicama...
KUCNI LJUBIMCI:maca,23 ribice,zamorac,ptica

nedjelja, 08.06.2008.

CINE STAR

SADA CU VAM NAPISATI STO SMO MOJE PRIJATELJICE I JA GLEDALE U CINE STARU.
pa krenimo:

1.Ducan cuda gospodina Magoriuma
2.Juno
3.Zacarana
4.Narnija-Princ Kaspian
5.Step up 2
6.Neobicna zubic vila
7.Sex i grad
8.Kronike spiderwicka
9.Dok nas jackpot ne rastavi
10.Nije zlato sve sto sja
11.Bratz-sminkerice
12.Zauvijek djrverusa nikad nevjesta

I to je valjda sve....

Evo sta igra ovaj tjedan
1.Sex i grad
2.Maturalna vecer
3.Nim na otoku maste
4.Indiana Jones
5.Narnija-princ Kaspian
6.Don Qujiote
7.Dinosauri
8.Horton
9.Oko
10.Nije kraj
11.Sjene
12.Iron Man
13.Charlie Barlett
14.Prljava igra
15.Imas petlju?
16.Trazi se bodyguard
17.Raspad Las Vegasa
18.Moram spavat "avđele"
ovaj post sam pisala bez je JEdne ruke .Pitate se zasto.Zato sto je moja draga prijateljica zalupila vratima po mom prstu i sad mi je prstu zavoju.Kada smo imali zbor izgledala sam ko idiot oni masu tim rukama a ja sva ukocena:joj!!!!
A NIS TO JE BILO TO KOMAJTE MI PUNO



| High→→(103) | School | Musical |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.