Hrvoje blog

srijeda, 26.09.2007.

Šta možeš kada je škola ..........

...... Luđački dom ........ Znate li vi sta mi se dogodilo jucer i u ponedeljak u skoli ?
I mislio sam pa evo da vam kazem u ponedjelja dobio dvije sulje iz matise kada nam je profesor pijanac sta se moze .
Ovaj pokraj mene nije bio aktivan i nije imo zadacu kao i ja pa mu profesor dao 2 sulje onda je mene pit jel imam pribor a ja mu kazem slucajno ne pa i meni da 2 sulje u brzini suncave svjetlostibangnono pa je ovom pokraj mene ispravio na pocetku sata na 5 i 4 a ja na kako smo imali blog sat na pocetku 2 sata onda kaze na kraju sata ti budem ispravio i mahne on rukom (kao i svaki put kad ga neko nes pita) i nije mi htio ispravit ni na kraju dok taj koji je bio sa mnom u klupi govorio da mi ispravi i onda on meni samo jednu sulju ispravi i kaze sljedeci put cu ti ovu drugu ispravit (napokon doso red i da tocka dode).

Pa me u tom istom danu odnosno jucer profesorica iz Fizike koja govori za sebe da je glupaca,nagluha i sljepa .Ona me pogodi s spuzvom u glavu ludlud.

Sada se pitate zasto ,e pa da vam odgovorim ... Profesorica nam zada zadatke u vjezbenici i kako ja rijesim prvu stranu odem ja na drugu i nes mi nije bilo nejasno pa pitam ja to profku a ona uzme spuzvu i krene objasnjavat (spuzva je bila kao ravni oblik pa zato ju uzela ) i baci mi spuzvu u glavu i kaze ravni oblik je ono sta mozemo uzet i bacit ,a neravni ono sta nemozemo uzet i baciti . I onda kaze da sam uzela materijal od drva da ne bih bacila u tebe nutnut..
Ajde bok ljudi idem ja .
- 09:30 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.