Hrvatski Kras

utorak, 29.04.2008.

Schönstattska Gospa u Velikom Brgudu

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Đ.T. je iz Brguda. Mladi čovjek na završnoj godini studija medicine. Ali i čvrsto na duhovnom putu. On je izabrao duhovno zvanje o kojemu za sada ne priča mnogo. Svoju župu Bezgriješnog Začeća Blažene Djevice Marije pohodio je 20.travnja 2008. Tom prigodom od njega sam primio knjigu sa molitvama Schönstattske Gospe. On je vjerojatno sam sljedbenik ove pobožnosti. Htio bi da se zajednica ove pobožnosti proširi i u Brgudu.

Evo vidjet ćemo da li će ova pobožnost pustiti korijene u Brgudu što bi bilo logično jer je župa posvećena Bezgrješnoj. Nažalost vjerski otpad je silan. Katoličanstvo je ovdje tek nekakav običaj, življene vjere je uistinu malo. Novo poganstvo uzima maha iz dana u dan. Moje je mišljenje da kada nestaje duhovni život počinje nestajati i onaj biološki. To je upravo tako vidljivo u Brgudu kao i svim mjestima Hrvatskog Krasa. Možda utjecaj ove pobožnosti donese promjene .

Prema navedenim uputama akcija hodočasničke Gospe počinje preko tzv. «kontaktne osobe» - misionara. On treba naći 15 osoba ili obitelji koje će mjesečno dva dana u svom domu primiti sliku Schönstattske Gospe i zatim ga predati dalje. Svaki krug ima svoga molitelja koji posebno moli i žrtvuje za Gospino djelovanje među članovima kruga. Molitelj se može biti samo jednom a pobožnost se stalno može ponavljati. Primatelji slike nemaju posebnih zaduženja osim da se sveto i s pobožnošću odnose prema Njoj. Ideja je da iza slike stoji živa osoba – sama Gospa. Zato primatelji sliku stavljaju na časno mjesto, ispred nje stavljaju cvijeće, trude se da tih dana ozračje u obitelji bude uistinu kao da je Gospa ušla u njihov dom.


Posvetna molitva

O, Gospođo moja, o Majko moja,
Tebi se sasvim prikazujem;
i da pokažem kako sam Ti odan,
posvećujem Ti danas svoje oči.
svoje uši, svoja usta, svoje srce,
upravo svega sebe.
Kad sam dakle sav Tvoj,
o dobra Majko,
čuvaj me i brani me
kao stvar i svojinu svoju. Amen.




- 23:15 - Komentari (2) - Isprintaj - #