HRVATSKI FOLKLOR - Hrvatsko drušvo folklornih koreografa i voditelja???

16.09.2006., subota

8. HRVATSKI FOLKLOR, Hrvatsko drušvo folklornih koreografa i voditelja: PRIVATNA PRĆIJA ILI STRUKOVNA UDRUGA??? tema dana: ''ISKRIVLJENO ZRCALO" Anroida Drilančana, diplo!

OSAM
brojim do deset
jer je to jedna jaaako dobra tehnika opuštanja!
i gledam OVCE
Obožavam ovčice.
Stado bijeeeeelih mirnih OVACA.
Malo im čovjek da trave, malo vode, malo soli i BJELE OVCE ŠUTE.
Šute i pasu travu, a oko njih juri i reži poneki opaki pas ovčar!

Ponekad nije ni potrebno da laje, dovoljno je da se samo pojavi i već OVCE prestanu blejati jer im je utjerao strah u kosti, jer, STRAH je podloga djelovanja ''AUTORITETA??!!!! ČUVARA!!! i REDARA!!!
Najvažnije je OVCE utjerati u TOR, pa poslije toga nema nekog bog zna kakvog posla!
RVACKI FOLKLORNI TOR d.o.o.
drill ograničenih i odgovornih!!!

ovo je jedan maaali konkretni primjer:
KAD OVČICE UTIHNU
citat:


"Nakon što se demistificira smjer kritičkih opservacija, neizostavno je demistificirati razloge zbog kojih vlada gotovo konsenzualno nezadovoljstvo kritikama u posljednjih dvadesetak godina. To nezadovoljstvo proizlazi iz činjenice kako je veoma malo osoba u nas koje se bave kritikom, a koje posjeduju autoritet i potrebna stručna znanja za obavljanje tog posla od prvorazrednog značaja. Tako se događa da pojedini netalentirani zborovođe čije se aranžersko iskustvo svodi na djela pisana za prosječni bariton i klavijature, a koja se izvode na terasama slabijih hotela na obali, kritički osvrću na djela vrhunskih majstora tog zanata, ili npr. da priučeni samozvani stručnjaci za nošnje pišu o segmentu scenske kulture odijevanja i slično. Najgore od svega je to što se ti isti «stručnjaci», osim kritikom unutar domene koja im je nezasluženo dodijeljena, veoma često drznu komentirati i, već odavna priznata djela ljudi - institucija hrvatske folklorne koreografije. Ne držeći se čuvene Sokratove «znam da ništa ne znam», misleći da znaju a ne znaju , prigodu da nešto napišu koriste, prije svega, za liječenje vlastite frustracije zbog nemogućnosti i ne talenta da sami kvalitetno umjetnički stvaraju i oblikuju. Žalosna je činjenica da ništa bolja situacija nije niti kod kritičara zaduženih za ocjenjivanja plesnih dostignuća. Kritike takvih «stručnjaka» uglavnom su pisane s jakim inicijalnim vjetrom u leđa osobnih animoziteta prema pojedinim autorima, voditeljima, ansamblima ili grupama koje «stručno» ocjenjuju. Stoga ne čudi lavina nezadovoljstva prisutna na gotovo svakoj tribini ili okruglom stolu posvećenom toj tematici.

Za ocjenjivanje rada gradskih reproduktivnih ansambala i dječjih grupa koje prikazuju umjetnički oblikovanu i sceni prilagođenu tradiciju kritičar, osim stručnog, mora posjedovati i snažan umjetnički autoritet. Kada se, pak, radi o kritičarima koji ocjenjuju rad izvornih skupina oni, prije svega, trebaju imati neupitan stručni autoritet koji podrazumijeva savršeno etnokoreološko poznavanje građe koja se prikazuje.''

(kraj citata)

uvod u komentar citata:
Na stranici hrvatskifolklor.com (sa koje je ovaj citat) svaki i najmanji pokušaj komentiranja jedinih postojećih autoriteta najstrože se kažnjava izbacivanjem, jer autoritete se slijepo sluša i slijedi i ne propituje - TO JE NAJSTROŽE ZABRANJENO, tako kaže vlanik stranice Tomcix Poslušnix, vlasnik
Dakle kad ne mogu tamo, na forumu, intimno, onda ću to ovako, javno, isto tako intimno, jer pobogu, pa Blogove nitko ne čita! :))))

komentar citata:

___________________
"Nakon što se demistificira smjer kritičkih opservacija, neizostavno je demistificirati razloge zbog kojih vlada gotovo konsenzualno nezadovoljstvo kritikama u posljednjih dvadesetak godina.
***
Slažem se s tobom micek 10000%, treba demistificirati! Demistificirati što se to događa u reproduktivnom folkloru unazad dvadesetak godina!!?? Što? ? ?
Odgovor je veoma jednostavan, dogodila se žestoka monopolizacija tržišta folklornih koreografija koju je započeo Doktor, a koju ti uspjeno nastavljaš, sa svim potrebnim politikantskim inovacijama do danas.
Žao mi je micek što te je strah pa mi nedaš priliku online, na stranici hrvatski_folklorni_poslušnik prodiskutirati događanja ovako otvoreno, bez dlake na jeziku. Nema veze, pročitaćeš ovo i ovdje - siguran sam da si naučio upaliti kompjuter!

____________________
To nezadovoljstvo proizlazi iz činjenice kako je veoma malo osoba u nas koje se bave kritikom, a koje posjeduju autoritet i potrebna stručna znanja za obavljanje tog posla od prvorazrednog značaja.
***
Tako mali đokica zamšlja svijet od šećerlema i oblaka slatkih.
Nisi ti dečec ništa naučio osim fotokopiranja tuđeg znanja, reproduciranja tuđih ideja, re.re.re.re.kopiranja ONOGA ŠTO TRŽIŠTE TRAŽ!
Svakačast, ti si skužio FORMULE. Nisi ti bez veze toliko dugo buljio u video snimke.
Pokupiš video snimke najboljih koreografa, analiziraš što od toga tržište želi i smiksaš!
AUTORITET!? To što ti raiš je kao na festivalima zabavne glazbe. Promjeni se tekat, promjeni nekoliko taktova, uzme malo od runjića, malo od ... i evo nove, savršeno pjevne pjesme!

Jedna puno ljepša riječ od riječi autoritet je riječ o kojoj ti neznaš ništa. Ljubav premanečemu, duša od čoveka... Duša - to ti je ono kada netko SAM DOMISLI I KREIRA NEŠTO NOVO, nešto tako lijepo da te trnci prođu kad to gledaš, jer vidiš kako plesači, folkloraši na sceni pršte od veselja i radosti.
Naravno da NEMAŠ POJMA što to znači naježiti se od miline gledajući Vidinu koreografiju - kako i bi?- za tebe je folklor samo posao i ti se folklorom samo baviš kao '''univerzalni autoritet'''.
Kaj god. I moja mama je autoritet u društvu pletilja, jer zna ispeči savršene kolače i puno brblja. Ti o kolačima nemaš pojma!


____________________
Tako se događa da pojedini netalentirani zborovođe čije se aranžersko iskustvo svodi na djela pisana za prosječni bariton i klavijature, a koja se izvode na terasama slabijih hotela na obali, kritički osvrću na djela vrhunskih majstora tog zanata, ili npr. da priučeni samozvani stručnjaci za nošnje pišu o segmentu scenske kulture odijevanja i slično.
***
Prepotentna bahatost u ovoj tvojoj izjavi je jednostavno fuj. Zapravo nije fuj, nego je bljak. Zapravo!
Balkanoidna prepotentna nepedagoška podcjenjivačka neljudskost!
Srami se.
FOLKLORNI AUTORITET NA DJELU!!!
OCJENJIVAČKI ŽIRI NA DJELU!!!
PRIMJER MLAĐIM FOLKLORAŠIMA!!!???
SAVRŠENI PRIMJER BEŠĆUTNE BAHATOSTI izgrađene na čemu??!!
SIN VELIKOG NEDODIRLJIVOG VOŽDA???!!!
E moj micek, nije tebi lako kada iz tvojih riječi toliko gorčine i ponižavanja upućuješ drugim ljudima. To je neki malo dublji problem!

__________________
Najgore od svega je to što se ti isti «stručnjaci», osim kritikom unutar domene koja im je nezasluženo dodijeljena, veoma često drznu komentirati i, već odavna priznata djela ljudi - institucija hrvatske folklorne koreografije.
***
INSTITUCIJE KAŽEŠ?
DRZNUTI SE MISLITI SVOJOM GLAVOM KAŽEŠ?
PROPITIVATI SE NESMIJE KAŽEŠ?
Da te pitam nešto micek:
Znaš li ti da je vrijeme totalitarizma završilo???
Znaš li što znači riječ demokracija???
Znaš li ti što je to CIVILNO DRUŠTVO???
Znaš li ti što je to UDRUGA GRAĐANA???
Imaš li ti uopće ideju Andrilo što je to sloboda mišljenja, sloboda izražavanja mišljenja, sloboda djelovanja???
Imaš li ti pojma Androidalo da su stavovi koje zastupaš davna davna prošlost, prošlost prije doba interneta i prije doba slobode javnog govora!?
Ne sakrivaj se ispod skuta INSTITUCIJE NEDODIRLJIVIH AUTORITETA!


nastavak narednih pasusa slijedi danas...

___________________
Ne držeći se čuvene Sokratove «znam da ništa ne znam», misleći da znaju a ne znaju , prigodu da nešto napišu koriste, prije svega, za liječenje vlastite frustracije zbog nemogućnosti i ne talenta da sami kvalitetno umjetnički stvaraju i oblikuju.
***
___________________
Žalosna je činjenica da ništa bolja situacija nije niti kod kritičara zaduženih za ocjenjivanja plesnih dostignuća. Kritike takvih «stručnjaka» uglavnom su pisane s jakim inicijalnim vjetrom u leđa osobnih animoziteta prema pojedinim autorima, voditeljima, ansamblima ili grupama koje «stručno» ocjenjuju.
***
___________________
Stoga ne čudi lavina nezadovoljstva prisutna na gotovo svakoj tribini ili okruglom stolu posvećenom toj tematici.
***

___________________
Za ocjenjivanje rada gradskih reproduktivnih ansambala i dječjih grupa koje prikazuju umjetnički oblikovanu i sceni prilagođenu tradiciju kritičar, osim stručnog, mora posjedovati i snažan umjetnički autoritet.
***

___________________
Kada se, pak, radi o kritičarima koji ocjenjuju rad izvornih skupina oni, prije svega, trebaju imati neupitan stručni autoritet koji podrazumijeva ssavršeno etnokoreološko poznavanje građe koja se prikazuje.
***

Svako komentiranje mojih komentara je dobrodošlo, naročito komentari hrvatkih_folklornih_poslušnika! Obećajem da nijedan komentar (osim zakonom zabranjenih) neću pobrisati! Pače!!! Veselim im se! :)))

Vaš VITEZ u ladu!

''PAZI KAKTUSSSSSSSSSSSSS!!!''
''ŠTA KAŽEŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠ???''
Poučnik za upućene nepoćudne folkloraše:
Nije kaktus sve što bocka!


Copyright©VITEZ! u ladu2006

- 03:05 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

FOLKLONI LINKOVI