Hrvatica u SAD-u

02.01.2005., nedjelja

evo mene nazad...

...bijah prije pola sata sa svojom novom obitelji u crkvi. Upoznah sve moje vrsnjake tamo, zaboravih im imena nakon 2 sekunde. Klinci su super, cure zakon, decki slatki...Bolje ne moze
Da nastavimo, sto se zbivalo s petka na subotu...Nova godina.
Da vam opisem ljude koji su bili na vjencanju - siroki pojasevi, kaubojski sesiri, jedna citava redneck, country generacija. Hehe....(ne omalovazavam, da se razumijemo, samo vam zelim obajsniti na vise nacina....
Svidjela mi se pjesma tijekom slideshowa prije vjencanja...Sjecate se one Eltonove "Can you feel the love tonight" ?e bas ta, al verzija iz Kralja Lavova. Pa cujes Pumbu i Timona, Simbu i Nalu..
Mozda vam to zvuci glupo, al meni je bas slatko i obozavam tu pjesmu....
A na izlasku iz crkve...Sweet Home Alabama...legendarno. Mladenci su bili simpaticni, on je imao crni kaubijski sesir na glavi....ludnica
Moje seke su prelijepe, k'o i uvijek. Cure su prave mace. KAd stavim slike na net vidjet cete ih :)

Emma je mlada seka, nevinasce, odlicna prijateljica i osoba, i uz to vrlo lijepo, plavokoso, zgodno stvorenje.
Claire je the wild girl, zgodna, super cura za druzenje, ljencarenje, partijanje...Ima veliku tetovazu na ledima, Zia - stari Indijanski simbol New Mexica , pa su se babice vjerojatno zgrazale.

Vecera u hotelu, Emmine legice stigle takoder pa smo mi pokusale zajedno malo ozivit party jer je definitivno falilo malo zabave.
Nas pet cura je zapao stol s hrpom nekih zlih babica...stalno nam sjedale na mjesta, hehe, pa prigovarale...pa ko da ce umr't svaki tren. Nemam nista protiv starih ljudi, al ovi nisu kak treba. Da nije bilo frustritajuce bilo bi smijesno. Zapravo, bilo je smijesno...Zivot je i tako prevazan da ga se uzme za ozbiljno.
U hotelu je bilo jos puno ljudi koji su uglavnom imali plan zabaviti se na sve moguce nacine. Decki su nas zvali kod njih u sobu, "imamo jaccuzzi,"ovo, ono...Pa iz drugog hotela neki Fabian mi dosao laskati i zvati me kod njega ...Ma mani ti to, ja zbrisala s Claire na neki college party. To je vec bolje.
Ljudi ko Rusa, party tipa "American Pie", igrali neke zanimljive igrice....nebitno kakve...
ALi vecinu vremena su me svi upoznavali. Iznenadila sam se kako su svi bili extra najs prema meni.
Liam je satima pricao sa mnom (decko za kojeg svi kazu da lici na Colina Farrella), pa netko-netko koji je odmah znao gdje je Hrvatska i cudio se sto neki ljudi ne znaju gdje je. Vrlo impresivno!
Zatim jos jedan netko-netko , zaboravih mu ime, rece mi da voli istocnu Europu, zivio je u Poljskoj, i ima korijene tamo. Plavokos, plavook...mora bit Poljak (salim se, ...ak voli sir i zove se Hans onda je Austrijanac hehe)
E Poljak je takoder proveo puno vremena u Hrvatskoj skupa s Mariom. Mario i ja smo neprestano klafrali. Bio je u Vukovaru, OSijeku, obozava Zagreb, a najdraza mu je naravno nasa obala. Zna psovati na hrvatskom ;) , DEcko totalka kuzi sto se zbivalo devedesetih, sto mi je jako drago...I super mi je njegova recenica o tome "My allegiance lies completely with the Croats"...I ime mu se izgovara sa R onako kako mi to lijepo znamo, kao i u mom imenu uostalom, a ne onaj utopljeni engleski R ,pa decko shvaca i moju situaciju kad ljudi zele izgovoriti moje ime. Al zabavno je slusati ljude kako se pate izgovoriti moje ime i kako su zadivljeni kad ga ja izgovorim.
Mario i ja imamo dogovore za slijedece ljeto, kad on dolazi u Hrvatsku, pa cemo malo ludovati po Nasoj Lijepoj. Ma previse ima cool osoba da ih ja sad nabrajam, kuzite da je bilo super, Sretna Nova, cmok, cmok....


- 21:09 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

where am I










  • Dream as 
    if you'll live  forever. 
     

     Live as if
    you'll die today