Hrvatica u SAD-u

18.12.2004., subota

Cool accent

ne znam kako ljudi reagiraju na naglaske, meni to cesto ruzno zvuci tako da ne volim cuti da imam naglasak. Al sad to dobiva novi dimenziju :)
Calenov rodak ciju smo predstavu jucer gledali ( Bozicna predstava, u malom gradicu, ono bas mi je Phil rekao da su to sve "plain, country people" . I bome je. Ko da Gilmorice gledam)
mi dode u sobu danas ujutro ,( u 10, na subotnje jutro , prvi dan bez skole., dusa mi spava...).probudi me da bi mi rekao " I love your accent. I just can't get over it"

Jesse vec odavno vene za mnom, i svima okolo se tuzi sto je zaljubljen u mene i isto kaze da je sexy naglasak. Dobro je sto nema hrabrosti prici mi, bar se ne moram brinuti o recenici " Let's just be friends"

Univerzalno, sto se naglasaka tice, ovdje cure obozavaju Visnjicev naglasak. Pisala sam vam vec da ga moja teacherica iz Web Designa uziva gledati , i slusati (ali vise gledati) kao Dr. Luku Kovaca .
Pa sam ja lipo na svojoj web stranici ubacila i par njegovih slika i linkove pa nek zena uziva ;)

- 18:48 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

where am I










  • Dream as 
    if you'll live  forever. 
     

     Live as if
    you'll die today