Hrvatica u SAD-u

02.12.2004., četvrtak

unnamed

Pobijedili smo Los Alamos jucer, zahvaljujuci valjda vasoj podrsci !
al 41-37 ipak nije rezultat za ponositi se. Ekipa is Los Alamosa je strasno losa....i skoro su nas pobijedili. Sto to govori o nama? hm
mozda smo se samo prilagodili intenzitetu protivnika, tko zna....protiv La Cueve smo dobro igrale, jer i La Cueva dobro igra.
Al mislim da mogu reci da su moje cure doma bolje, uz manje vjezbe. A da ne spominjem Osjecke klubove protiv kojih smo igrale doma...

Sto se tice onog koncerta Marilyna Mansona, ipak ne idem. Na dan zavrsnih ispita je, i Ana ne zeli ici. Ja bih unatoc tome ipak isla,al eto....(ova 3 mjeseca ipak ne mogu u meni ubiti onaj duh koji zivi za izlaske)

15. 12. nam pocinju praznici. Sto znaci da su ispiti pred vratima. Ja bih radije da je samo snijeg pred vratima, al votevr. I neam pojma kakav je plan za praznike. Znam da cu visit u lokalnom fitness centru i usput se zahebavat s tipovima i spasiocima koji tamo rade. Prosli vikend sam prvi put isla u tu teretanu pa se skompala s ljudima. Decki su me zabavljali dok sam cekala prijevoz.
Hvala Bogu da sam napokon tamo naisla na par lijepih deckova...
Na skoli su svi klinci, cak i ako ima dobrih tipova, jos su premladi. Steta sto najvise vremena provodim bas u ovoj skoli. Jer ono sto sam vidjela u ostalim skolama, (ne-privatne iliti javne iliti public schools)nije lose, . Not bad at all...

- 21:08 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

where am I










  • Dream as 
    if you'll live  forever. 
     

     Live as if
    you'll die today