Hrvatica u SAD-u

08.11.2004., ponedjeljak

Volleyball party

opet party. Ni P od partyja, al tu se i tak sve naziva party u nadi da ce to uistinu postati ako sami sebe uvjerimo u to. Frustracija zbog manjka zabave izlazi na vidjelo, nemojte zamjeriti. Ili preciznije, manjak jedne vrste zabave.

al zato uvijek postoji alternativa. Bar u Americi za sve mozes naci nesto sto ce posluziti svrsi i nadomjestiti ono sto ti nedostaje. Najcesce ne bas uspjesno, al Boze, sto se moze. Zivi se s onim sto se ima.

oko 7 smo ,kap po kap, dokapali u Kelseyenu kucu. Mama joj je Origami-freak. u pozitivi, jeld. Origami ne moze bas bit zlonamjerna aktivnost. Cirka 150 knjiga je o jednoj temi - Origami. Papirnati nosorozi, pande, ptic'ce, americka zastava ( a touch of patriotism )...Sve ti dode da zapalis sibicu u kut sobe hehe . Njet.
Ljudi su ful ok i nice.


Kauc im je ko ogromna nedefinirana masa u kojoj se utopis ak je dotaknes.E pa sad, sjednes u njega i kauc te pojede. Pojeo me skoro, majke mi. Uljuljkali smo se i odgledali DVD koji je Kelseyina mamica napravila za nas.
I citali sto je svaka cura u ekipi napisala o svakoj curki. Very touchy moment!
Sve curke su dobile hrpu slika pa cu neke vjerojatno skenirat i tutnit medu moje ostale slikeodavde.

Corey i Steve su u susjednoj sobi gledali neki filmic osjetljivog sadrzaja, pa sam nesto vremena provodila s njima. Iskreno neam blage veze o cemu je bio film, a i ona pizza iz kuhinje me nekak privukla plus smijeh mojih legica. Cure se znaju zabavljati,!

Moj mozak nije usnimio sto smo pricali, al znam da sam se zabavljala i smijala, a nisam bila pod utjecajem opojnih droga. To je dobro.
Delano i ja smo trebali veceras pogledati The Grudge (tak nest, onaj horror, sa Sarah Michelle Gellar, mislm kolki moze bit horror s njom u glavnoj ulozi) i eto nismo mogli. To je lose.
Al vjerojatno bih se tjedan dana uzasavala mraka da sam ga gledala (horror, ne Delana), pa sam mirna jer ne vidjeh strasnih scena. To je dobro.

Trenerice nase drage su bile cool (da se vratimo zabavi). Coach La je Gheto coach. Tak ju bar Nikki zove. Cura je zabavna, radi se delikventima u popravnoj skoli, ima fakat dobar glazbeni ukus (rap, r'n'b, hip-hop...sve ono sto moj host buraz ne voli hehe)


Coach Michelle je jedno preslatko bice u koje bi ste se zacopali da ju vidite. Uvijek nasmijana, ne vice na nas sto je vjerojatno i razlog naseg ne bas sjajnog uspjeha ove sezone, al nije bed. Zabavljali smo se neprestano.Dobra ekipa


La je zakasnila na party ali opravdano. Tutnula nam je u ruke karte za Monster Truck Show 20. 11.
wooohoooo!!
Moja sreca oko ovog ce vjerojatno rezultirati tornadom ili olujom stoljeca bas na taj dan samo da me sprijeci u ostvarivanju ovog nauma. oh, well....what can you do

najela sam se ko glupaca u protestu glupoj Del Norte teretani koja je bas danas morala zatvoriti vrata meni pred nosom...
i nakon toga ostala home alone i gledala Jima Carreya kak luduje kao Ace Ventura. Calen je ubrzo uletio u sobu jer hoce to gledati sa mnom
. Dobar filmic za nasmijat se , ko vino, s godinama bolje.


Nesanica nakon filma me naravno mucila, jer sam opet zamijenila noc za dan. Bas kad se pojavila iskrica nade da postajem "dobro dijete koje radi sve sto treba za skolu dan prije, ide u krevet u 11 i budi se u 7". Ne ide ...noc je prekratka, ako se mene pita



- 21:12 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2004 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

where am I










  • Dream as 
    if you'll live  forever. 
     

     Live as if
    you'll die today