Hrvatica u SAD-u

02.11.2004., utorak

David Copperfield

i love this guy
...ludilo
jucer sam bila na njegovoj predstavi ;
''The Grand Illusion"David Copperfield

Najveći svjetski iluzionist učinio je da nestanu Kip slobode, vlak Orient Express i 7 tona težak avion Learjet. Preletio je Grand Canyon, prošao kroz Kineski zid, izvlačio se iz potopljenog kaveza, eksplozivom srušene zgrade i zatvora Alcatraz. Na sceni ga režu pilom na pola i ponovo spajaju, mijenja mjesta s ljepoticama, tigrovima i osobama iz publike. Što radi s kartama, novčićima, zečevima iz šešira i ostalim uobičajenim mađioničarskim rekvizitima, ne treba ni spominjati.

tip je legenda. Sipa fore iz rukava bez pol muke, onda ubaci totalno cudan trik koji ne mos skuzit da si jos tolki
Ne mogu vjerovat da sam ga napokon vidjela uzvio.
I ne zalim onih 50 dolara kojih sam pljunula za kartu. Vrijedilo je, i imala sam fenomenalno mjesto, blizu pozornice, u sredini.
Krasnec!

pojavi se niotkud na motoru, svori ogroman novi auto dok mi si gledamo zbunjeni. Povede ljude iz publike sa sobom na neki otocic, i s jedne strane pozornice se stvori 2 sjedala od mene.Freaky!

Ne znam sta on to radi, al cudan je. And I like it!


- 18:19 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2004 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

where am I










  • Dream as 
    if you'll live  forever. 
     

     Live as if
    you'll die today