Hrvatica u SAD-u

14.10.2004., četvrtak

kolko nas ima...***** kolko nas iiiima

Setam onim poljem s balonima prosli tjedan.
Ljudi zderu Funnel Cakes, neke telece batkove, nogice, stogod. svi kazu da je super,
-probaj
-(necu),
-ma probaj
-(necu),
- ajd , fino je
-(mani me se, necu)


gledam okolo kak pcele gore (baloni svijetle, jeld)
Moja savjetnica jurisa okolo ko strijela , ide kroz rulju.Zena ima energije!

I medu svim glasicima koji neprestano melju nest na engleskom, zacujem poznati naglasak. Opa, cujem i nesto kao hrvatski
Okrenem se, ono hrpa tipova, neki tim - i pocnemo klafrat hrvatski
tipovi iz Sarajeva dosli na obuku tu, neka vojna policija.
cool, i tak se mi zapricali - Pa sta ti radis tu, pa odakle si...wow...ovo , ono...
Tko bi rekao kako je svijet malen :)


A onda se iza mojih leda nasla moja savjetnica, da me spasi, sva zgrozena sto pricam s deckima u njihovim dvadesetima...oo, pazi, svetogrde...Nevjerojatno
Al dobro, razumijem ju. Njima je tu uzas ako imas , ne znam 5 g. starijeg decka, a kod nas je to normala, jeld.
Al ajd, dobro...whatever


I oprostih se od deckova...Bas je lijepo bilo malo brbljati svoj jezik. Previse sam se vec navikla a engleski :))

al vratit cu se ja
il kako bi arnie rekao, I'll be bAck

- 21:09 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2004 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

where am I










  • Dream as 
    if you'll live  forever. 
     

     Live as if
    you'll die today