Hrvatica u SAD-u

30.09.2004., četvrtak

El Mejor De Los Mejores

dodoh u Amer'ku i evo me, ucim spanjolski haha
Ne...nego jucer saltam malo programe, cekam ''mamu'' i ''tatu'' ...ma nema teorije da ih tak zovem
nema meni druge mame, do moje u Hrvatskoj :))

i naidem tako na poznati filmic, star al dobar (ko vino)

the best of the best
{ili ak ste bas retardirani pa ne znate ovo prevest: najbolji od najboljih}

nema veze sto znam dvije fraze na spanjolskom gledam ja filmic.i tak se samo makljaju, treniraju, stoje pod vodopadom dok meditiraju, deru sakama po drvecu...onda USA vs.Korea, zavrsni mec, skoro se poubijaju, onda se svi skompaju na kraju i izmame gledaocima suze na lice...klik-ugasimtv

vrate se Terri i Phil - bili u Californiji kod sina prosli tjedan, pa mi Terri kupila majicu u nekom surf shopu.
Ja nikad cula,al svi drugi kazu da je super trgovina,...reku , dobro, onda valja



- 21:44 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

where am I










  • Dream as 
    if you'll live  forever. 
     

     Live as if
    you'll die today