Hrvatica u SAD-u

24.09.2004., petak

Kako se sve zbilo

sve je pocelo u veljaci, kad se macori i mace ganjaju po mracnim kutovima nasih ulica...nebitno
Mali odmor, Vockica i ja lunjamo po hodnicima i kasnimo na nastavu, uobicajeno.
opet ne znamo u kojoj smo ucionici pa gledamo raspored. a pokraj njega neki bijeli papiric:
oglas - neki natjecaj za stipendiju u USA ili UK


E sad,
prva pomisao :cool, zast ne probat, savrseno za mene
druga pomisao: glupaco, to znaci ostavit sve super frendove, curke, deckove, i mamu,buraza,i moju Vockicu. ma necu...

e onda se zacuo glas razuma s moje desne strane ,rece vec spomenuta Vockica : Hoce ti kasnije bit zao sto si propustila ovu fenomenalnu priliku?

good point...
i eto cura se prijavila, a uvjeti za prijavu bijahu:

esej na engleskom o sebi, 5000 znakova (pa sad ti misli sta reci o sebi, bez uplitanja prljavih detalja)
svjedodzba (moras imati 5 i 4 zakljuceno iz vecine predmeta,smijes jednu ili dvije 3,mislim)

posaljes to -i za tjedan dana na vrata ti zvoni postar (dvaput pozvoni, naravno)
"pozvani ste na testiranje eng. jezika u Osijeku" (meni je Osijek najblizi,ostali kandidati iz svakojakih dijelova Hrvatske su isli u njima najblize vece gradove, split,rijeka....
da, svi ucenici 2. razreda srednje se mogu prijaviti)


i sad, nas cetvero sa skole osli, napisali, dvoje proslo,dvoje ne

ja medu prvih dvoje.

opet - tjedan dana - ring,ring - "pozvani ste na zavrsni razgovor u Zagreb...blabla"

ostalo nas 30 u zadnjem krugu, 5 ce dobiti stipendiju za SAD, 5 za UK.
Ja sam u jednomod milijun formulara oznacila da mi je prva zelja USA
polusatni razgovor s Bobom Stanleyem je bio super.

Pitanja tipa koji su ti hobiji, da si zivotinja, sto bi bila (??)
da na veceru mozete pozvati 4 ljudi, koga bi izabrali od ovih : David Beckham, Koffi Anan, Princeza Diana, Papa, Bill Gates, Britney Spears, Anna Frank,Marilyn Monroe....


i svasta tako da vide kako se snalazis u engleskom jeziku, jesi otvorena osoba, prilagodljiva,druzeljiba, zanimljiva i sl...


;;;mjesec dana nakon toga vidite mene kako trcim na postu (i to po kisi!!) po neki paket -nemam pojma jesam prosla ili ne....otvorim paket i na prvom papiru mi skoci u oci (rima stima) congratulations

*od tog trena nadalje je druga prica*




- 17:58 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

where am I










  • Dream as 
    if you'll live  forever. 
     

     Live as if
    you'll die today