Hrvatica u SAD-u

06.09.2004., ponedjeljak

Labour day

....je danas. PA u cast radu , ja cu danas ljencariti.

Justas iz Latvije koji je jedan od 134 Europljana koji su dobili ovu stipendije mi se upravo javlja s Floride. Stigao je tamo skupa s uraganom koji hara okolo. E to se zove peh!


Homecoming ja za 2 tjedna, a Calen (gitar i vokal) , Tyler(bubnjevu), Christian(gitara), netko(cura, vokal) i netko(tip,saksofon) ce svirati tamo pa sad moraju vjezbati.

ja sam zalegla u fotelju pred Tyerov komp i slusala ih kako zvuce. Dobri su, al jos malo vjezbe treba jer im je to tek 2. proba.

Tyler je inace podrijetlom Hrvat, iako nikad nije bio preko bare. Al zato njegov buraz je, neki pukovnik il nest. Cim mi je rekao da je 1/8 njega hrvatska, odmah sam skuzila otkud je tako inteligentan i glazbeno nadaren....Skromnost na stranu.

Imam jednu novu modricu na tijelo...ma savrseno za homecoming. Gl. krivac - ronjenje za loptom na odbojci



(Napomena: - previse danjeg svjetla mi dere u oci i to ometa mozdane procese u mojoj glavi koji su zaduzeni da ono sto tu ispljunem bude zanimljivo
)


- 20:42 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

where am I










  • Dream as 
    if you'll live  forever. 
     

     Live as if
    you'll die today