Hrvatica u SAD-u

06.09.2004., ponedjeljak

minus the bear

Ben (Talijan iz mog razreda koji inace nikad nije papkom krocio u Italiju) obozava tu grupu. A od jucer su i meni dragi.bili smo na njihovom koncertu u Launchpad-u. Zgodno, mracno, zadimljeno mjestasce. Upad 10 dolara sto i nije puno jer su jos 3 benda svirala prije njih.
Pjevac prvog benda je ostavio takav gay dojam na mene, plazio ko glista po onom mikrofonu...puj...
i onda dotrci jedna legica iz skole koja je inace takoder homo , i vice kak je tip sexy...??


da se maknemo s ove BIZARNE teme..

Znate kako sam rekla da nema puno crnaca? e povlacim to kolko god mogu!
buduci da je koncert bio u centru, a i ovaj vikend je praznik sve je vrvilo ljudima, 99 posto crnci i meksikanci.
1 posto - Tyler, Calen, Ben, Sandy i ja


Fakat imam srece sto nisam upala u neku obitelj koja ima mladu kcerkicu, kao sto je slucaj s Caroline iz Njemacke. Ovako, neprestano idemo nekud. Valja!

ALi pajkani se izgleda pale na meksikance kad ih stalno okruzuju autima i blicaju im.
Prosli smo kraj diska Colloseum, pa me uhvatila nostalgija za ludim provodima doma i na moru. A inace tu ne smijes nogom krocit u disko bez osobne sa brojkom 21 (ali dobra stvar je sto moze biti i lazna osobna...jeld)

Eliot, senior s akademije ima zasad najoriginalniji pristup jer me je pozdravio na hrvatskom prije nego je ista zapoceo .Tih par rijeci je naucio da me zadivi hehe. E to cijenim :)


- 20:20 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

where am I










  • Dream as 
    if you'll live  forever. 
     

     Live as if
    you'll die today