Hrvatica u SAD-u

01.09.2004., srijeda

*<:-))))

Poprilicno je lagano zapamtiti raspored tu buduci da svaki Bozji dan imas jedne te iste predmete.
Sva sreca da 1. sat imam web design, gdje nas je 6 u razredu - 3 cure i 3 tipa. Onda smijes i zakasnit 5 minuta, i vise. Pa se onda odmah zavalis u fotelju, i trenutno se samo koncentriram na web-stranice koje kritiziramo i nalazimo razne nacine kako da ih popljujemo, tj. skuzimo sto valja, a sto ne.

Najbolji sat mi je Godzilla!
Godzilla je blesavi, nazovimo-to-zanimljivi-i-moderni naziv za americku povijest i engleski zajedno, i traje 2 sata (2x50 minuta).
Nastupaju dva profaca, i obojica su ludi , u isto vrijeme ( u isto vrijeme nastupaju, a ludi su razna vremena). Primorana sam citati Shakespeara na engleskom.


18.9. je nekakav Diebetes walk ,prikupljaju lovu za borbu protiv dijabetesa, pa rekoh, ajd da se i ja ukljucim. Bit ce zanimljivo.....sam moram naci sponzore

Btw. sad vec dosta ljudi zna gdje je Hrvatska :))
Al najbolja provala mi je bila kad je netko pitao ''A gdje je TOCNO Hrvatska?''
S naglaskom na TOCNO. Ono - ne zelim ispasti glup, i pokazati koliko nemam pojma o ostatku svijeta, pa cu se praviti da znam otprilike gdje je - ...yeah right...


Albuquerque radio stanica pusta super mjuzu, pa u tom uzivam...puno alternativnog rocka na drugoj stanici....puno novih grupa (vjerojatno samo meni nove jer vi vjerojatno znate za Incubus, Davea Matthewsa, Dashboard Professional, Project Revolution....)

Sutra ujutro bih mogla ici na sastanak u vezi community service-a....al rano ujutro je....znaci moram budit calena jos ranije nego inace da me odveze....ne bih rekla....

- 21:03 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

where am I










  • Dream as 
    if you'll live  forever. 
     

     Live as if
    you'll die today