Hrvatica u SAD-u

31.08.2004., utorak

slobodna...

neam zadnji sat jer su mi profesori osli nekud. Tj. vode klince iz 8. i 9. razreda na jednotjedni izlet u Sandia mountains.
Super, pa nek mi sad netko kaze da neam srece hehe.
Prije pet minuta smo imali Common time. To je umjesto 7. sata i svi ucenici, svi ludaci, punkeri, cooleri, streberi ....salim se - ovdje bas i nema takvih strogih podjela....znaci 1060 blesana se skupi u ogromnoj dvorani Center For Preforming Arts iliti The Simms.

Danas su raznorazni klubovi imali svoja izlaganja. A klubova ima bar 50. I ak od tih 50 bas nijedan nije po tvojoj volji,onda fino preuzmes stvar u svoje ruke i osnujes svoj klub. Nista lakse.
Osim sto trebas sponzora, i to je to.
Danas su bas osnovana 2-3 kluba, a ima jos 5 ideja za klubove.

Razmisljam o tome da se ukljucim u Model UN. Jedino stome sprjecava je to sto se sastaju prije skole,u 7.30. A ja volim spavati...pa to ne ide skupa...al mozda budem.
U biti - pretvarate se da ste u UN-u,rjesavate probleme,glumite da ste jedno od tijela UN-a...i najbolji dio - putujete po cijelom SAD-u hehe.Zgodno!


U pripremi je jedna od 8 predstava ove godine pa se povecalom i svijecom po cijeloj akademiji traze glumci. Ne treba iskustvo,nikaj - sam se pojavis na audiciji i molis Boga da prodes.

Biloje dobrih idejica - decki hoce muski odbojkaski klub, sto je razumno,jer ako cure tu mogu igrati nogomet i american football,mogu i tipovi odbojku.
Jimmy je dobio dodatan sat nastave (pritvor,tak nest, ko ono sto ste vidali u Simpsonima) zbog prijedloga o poker klubu.
Oswald je osnovao ping-pong klub...

Izlaganja su imali i Francuski klub, Njemacki klub...
Najbolji je bio ''Debate club''.Mala predstava, puno mijenjanja glasova, dobrih fora ( a njih je tu vrlo malo. Oni izgleda nikad nisu culi za poznati hrvatski sarkazam i 'spustanja',a nema boljeg od tog jelda), dobre glume ...

I prosvjetljenje dana - tu stvarno nema puno afro-amerikanaca. Hm...Bas sam gledala po dvorani - nevjerojatnih 70-80 posto su bijelci. A prije neg sto sam dosla moji biseri iz razreda u Hrvatskoj su mi napominjali da im moram dovest crnce kuci.....
Zapravo jedna od mojih super frendica tu je crnkinja Tara.
Anna iz Izraela ,koja zivi tu vec 2 godine,svaki dan polako uci hrvatski (ja u ulozi ucitelja) pa vec polako konverziramo na mom materinjem jeziku .
Aha,kolonizirat cemo Ameriku...
- 22:48 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  kolovoz, 2004 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

where am I










  • Dream as 
    if you'll live  forever. 
     

     Live as if
    you'll die today