Hrvatica u SAD-u

28.08.2004., subota

Baseball game


moji dragi MIMSI su me danas vodili na baseball tekmu
...doduse, little league...znaci klinci, nema nekih velkih poteza
al bilo je zgodno


ovdje su svi apsolutno u sportu. TO je fora! Sport je kao nesto bozanskoi
Sva sreca da volim sport i uzivam u tom :))

Amerika mi se jako svida . Ne, budimo tocniji - moja obitelj i moja skola mi se jako svidaju
A sad kao prvo:
1) moja skola nije tipicna americka skola

to je privatna skola, s nevjerojatnim iznosom love u optjecaju, jedna od 5 najboljih u SAD-u pa ne mozemo reci da je to tipicna americka skola jer - NIJE

tu nema debelih ljudi, jer se gotovo svi bave sportom
a i dok prehodas s jedne strane na drugu, skines 5 kila

2)moja obitelj je jako draga, zajedno veceramo, pomolimo se prije vecere ...pristojni su, dobro izgledaju, dobrostojeca su obitelj..


to je savrseno. Ali mislim da ne zive ipak svi ameri ovako
OVaj gradic je kao malen. 700 000 st. je tu naravno, maloAli sve ja tako lijepo uredeno, tako novo , skupo, prakticno....
Iznenadena sam..
Amerika mi se cini sve ljepsa i ljepsa....

Ali zato im neprestano pokazujem slike, knjige , cd-ove o HRVATSKOJ
i zanima ih, ozbiljno

jako su neinformirani o nama, ali zato sam ja tu :)))))))))
- 23:20 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  kolovoz, 2004 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

where am I










  • Dream as 
    if you'll live  forever. 
     

     Live as if
    you'll die today