Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

dEsIgN bY: : zLoChKa DiZZ





































Free Music

Free Music



Free Music

Linkovi

subota, 22.11.2008.

.after.£ong.£ong.time.xd.

eej ljudi moi eo da vam se odma ispricam prije neg krenem pisat mislim stvarno nie bilo u redu da tak dugo nisam pisala postove al nije mi se dalo imala sam drugog posla...ne posla kao posla al mal sam zanemarila blog xd..eto sad kad sam se ispricala da vam ja napisem jedan post eto ako bude malo duzi nemojte se ljutit xd...od zadnjeg puta kad sam vam pisala dogodilo se punooo toga...ko npr neke su frendice nasle decke...he u moje im ime cestitam a i ja ga iam al nebi o njem u ovom postu...xd sry...to sry je za njeg znace zas...a eo da nastavim ja dalje issse kod nas tu hladno omg pa da poludis..“_“uff al oke neda mi se o tom i tak jao jucer u sk mi nije bilo maje moje seke xd osla u zg nes...a maju i gettu vidila nes sam mal =( kmee... jao ja nzm sta je mom domi taj poludio tam me ppoceo ljubit de lol mislim ljudi da odma kazem on mi je bratic tak da se nemisli nes drugo xd....e da bio vam kod nas kirbaj omg bilo pre doro sad ovo kirbaj il kirvaj nie bed ak znate sta znaci....ma pozz moim carevima s koima sam bila....xd..morate znat da vas punooo punoooo vojimmmm xd...i tak necu o tom vise neda mi se he...ee da tin ce mejbi bit sa sanjicom al se jos nis nezna tak da nebi bas to naglasavala...jao koja dora ova pjesma sta slusam iss predora stvar svaka cast onom koe to radio ...jao nekom je za 4 danas rod al necu pisat ime he...aj odma da cestitam punooooooooo uzivaj mi ti hehe xdxd......i da nadi curuuu zabolite kaka je eto..ma pusa tebi...i sad mi se vise neda pisat pa eto samo to od mene za danas komajte mi puno znate vec da sve vracam...eo pozzz mojoj majikiss
...............maji i gettikiss................
...............jednom deckucerek.......
...............frendu momlud..............
..........i svima koje nis nap pozz i vamawave.......


- 10:20 - .k0m€nTar!. (123) - .pR!nTaNj€. - (x)


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.