život teeneger-a

četvrtak, 29.06.2006.

Evo vam jedan interviu!!!

ŠTO ZA VAS ZNAČI LJUBAV KAO RIJEČ?

Bill:Za mene to znači jedan prelijepi način da osobi pokažeš koliko ti je stalo da nje.U mom životu ljubav igra jednu veliku ulogu i u privatnom životu i glazbi.Tako mislim da je ljubav od velike važnosti u životu jednog normalnog čovjeka.

Tom:Bill je sve to jako lijepo rekao,ali ja se ne slažem s tim...Riječ "ljubav" je po mom mišljenju sinonim za privlačnost,strast i slično.Ja mislim da prava ljubav ne postoji.Sve te dugačke veze su ustvari navike,jedne osobe na drugu.Znate,ja nikad nisam osjetio pravu ljubav...

Bill:Jesi,ali nećeš priznati!!!

Tom:Dopusti da završim...Ja nikada,ali baš nikada nisam rekao djevojci da je volim,jer to nisam ni osjećao.Pa,nije ni ona meni,ali na mene to jednostavno ne utječe.Ja sam imao djevojke koje žele samo provod,kao i ja,tako da tu nije bilo nesuglasica.

A,ANN-KATHREN?

Tom:Ajoj,ne želim ponavljati sve to!!!O njoj nemam ništa lijepo reći,jer me je željela uništiti,kao i moju grupu.To joj očigledno nije uspjelo,samo je sebe pokazala.........ma nije ni važno!!!

Bill:Možete li prijeći na sljedeće pitanje?

KADA STE DOŽIVJELI SVOJ "PRVI PUT"?kissbangthumbupcerek

Tom:Ja sam svoje prvo seksualno iskustvo imao s 13 godina,ali ne bih želio ulaziti u detalje...dosta sam rekao...

Georg:I ja sam svoj prvi put doživio,ali ne tako rano kao Tom...Imao sam 17 godina i sve je bilo nespretno i smješno...

A TI BILL?

Bill:Što ja?

TVOJE SEKSUALNO ISKUSTVO,DALI SI GA DOŽIVIO?

Bill:Pa možda jesam,a možda nisam...

ŠTO TO ZNAČI?

Bill:Pa možda jesam,možda nisam,shvaćate?

TEŠKO,ALI NEMA VEZE...A NAJVEĆA NEUGODNOST U VAŠEM ŽIVOTU,VEZANO ZA SEKS,LJUBAV,DJEVOJKE I SLIČNO?

Tom:Ja sam ih puno doživio,ali evo nekoliko:dok sam išao u školu,znači prije naše popularnosti,imao sam curu s kojom sam se super slagao.Međutim,od nekog su krenuli tračevi da sam ja pričao kako je ona dobra cura,kako je glavna u krevetu itd...Ali ja to stvarno nisam rekao!!!...I jednom sam stajao na školskom igralištu s društvom,a tu je bila i cjela škola...kada odjednom vidite moju djevojku kako ljutitio ide prema meni niti mi je prišla kako treba,niti sam se pripremio za ono što sljedi,kad odjdnom šamar.bangpuknucuburninmadnamcor

Bill:I to ne šamar,nego šamarčina!

Tom:Da,i Bill je bio tu...I ti nije samo šamar već je zahvatilo i pola face...To je stvarno boljelo...

Bill:Tada je cjela škola pala od smjeh,pa i ja...smijeh

Tom:Da,da...Nisi se mogao suzdržati,nego si se smijao rođenom bratu,i to blizancu!!!

Bill:Trebali ste to vidjeti.Djevojka je bila skroz crvena od bijesa...Grozno!!!

Tom:Ali,meni je bilo najneugodnije!Slušajte sad ovo...

Bill:Prije nego što počneš,da kažem da se iznenađujete za Tomove blamove,ima ih i previše...

Tom:Tada sam imao 15 godina,tek napunio.Imao sam djevojku...

Bill:Djevojku?Misliš "djevojku željnu seksa"!

Tom:Hahaha...Nije smješno...da nastavim:da imao sam djevojku s kojom sam se često nalazio,znači često smo izlazili,išli jedno kod drugog i slično...Kad smo bili kod mene,bili smo sigurni da nam nitko neće smetati i ulaziti,pa sam mogli raditi što hoćemo...Shvaćate?I jednom prilikom kad smo bili kod nje,oboje sam željeli...Mislim normalno smo pričali,kad je ona mene počela ljubit i slično...Ja sam joj govorio ako mene "uhvati to" gotovo je!I ona nije prestajala što je uzrokovalo ono što je uzrokovalo...tj. završili sam u krevetu!I nakon što se atmosfera usijala na vratim njene sobe su se pojavili...

Bill:Prekini se smijati i nastavi...

Gustav:Zašto se toliko smijete?

Tom:Kada su se na vratim njene sobe pojavili ni manje ni više nego njeni roditelji.bangburninmadNe znam kako sam to preživio!!!Uglavnom,kad su nas ugledali,njena majka je tiho rekla:"Oprostite" i izašli su iz sobe...Oboma nam se promjenila boja lica...brzo sam se obukao,pozdravio s djevojkom i otišao kući...

Bill:Ali to nije sve!Tjedan dana poslije toga,Tom i ja otišli smo u trgovinu kupiti neke sitnice za put.Trebali smo ići u posjetu našem tati.I na blagajni je bilo nekoliko ljudi ispred nas,a mi smo stajali i gledali kondome.Zapravo čudili smo se kako netko može birati kondome po mirisu i boji...Tada je Tom uze jedan paketić i rekao:"uzet ću ove!"Ali se naravno šalio...Kada je jedan čovjek,točnije otac te djevojke s kojom ga je zatekao u krevetu,rekao da njegova kćerka najviše voli s okusom sa mirisom jagode,pa da uzme crvene,pa mu pružio drugo pakiranje kondoma...Ja sam tada,kako da kažem,umirao od smijeha!A Tom se samo okrenuo i rekao."Bill čekam te vani."...Ali nije se tu završilo...Taj čovjek je meni rekao da će platiti kondome i pitao koju Tom boju i miris najviše voli...Ja sam se smijao i dao mu paketić s mirisom lubenice...I onda sam platio ono što sam ima i izašao...Tom i ja smo onda 5 minuta stajali i smijali se tome što se dogodilo...I taman smo krenuli kući kad je taj isti čovjek prišao Tomu i rekao:"Sine,ja sam još uvjek mlad da bih bio djed.Evo ovo je od mene ,tada mu je pružio kondome,za tebe i moju kćerku,da se pripazite..."Tom je nepomično stajao neko vrijeme,a zatim rekao."znate gospodine,možda sam mlad,ali to ne znači da sam glup i neiskusan.Doma imam milijun paketića kondoma i mislim posljednje što mi treba su vaša pakiranja kondoma i riječi podrške.Osim toga ,ako vas baš zanima,ja i vaša kćerka više nismo zajedno,tak oda nemate nizašto brinuti.Osim ako joj netko drugi ne napravi dijete,ali,vama ipak hvala.Siguran sam da će se meni i mojoj sadašnjoj djevojci ovi kondomi sigurno svidjeti".Tada se okrenuo i otišao...A ja sam se gospodinu ispričao i trčeći otišao za Tomom...

Tom:Kada sam spomenio tu drugu djevojku,zapravo je nisam ni imao,samo sam se morao riješiti tog gospodina,ali je istina da sam prekinio s njegovom kćerkom...

Bill.To je.Lijepo si je ostavio.Prvo si je nogirao,a onda je ona mene zaustavljala na ulici,plakala mi ,zvala na telefon,prepričavala mi vaš seks...hvala Tom,baš ti hvala...Baš hladokrvno...burninmad

Tom:Pa takav sam i ostao...

Georg.Da vi samo znate kako je nama živjeti sa santom leda...

Tom:Pa nisam valjda takav?

Gustav:Georg,nisi ti ništa bolji od njega!

HVALA NA GOSTOVANJU,I TOM,ŽELIMO TI PUNO VIŠE SREĆE U LJUBAVI!!!

Tom:Hvala i vama,a što se ljubavi tiče...to neće ići baš lako...

Bill:Hvala vama na pozivu!

Gustav:nema na čemu!

Georg:Nema na čemu i drugi put.Hvala!

Bill:Booook!!!!mahblabla

29.06.2006. u 18:40 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

  lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

U ovom blogu govorit ću vam o životu svih nas!mene,prvenstveno!!!a i o drugima!!!




www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws

Scroll images by bigoo.ws

Linkovi

Blog jedne dobre frendice- Ena
Blog jedne otkačene punk-rock cure- Azra
Blog jedne visoke brinete- Stefani
Blog jedne male slatke- Stela
Blog jedne cool cure- Hell
Blog jedne obožavateljice Tokio Hotela- Love_th
Blog otkačenog dj-a
Blog jedne sk8erice- Sk8er girl
Blog jedne cool obožavateljice avril - Avril4ever
Blog jednih cool cura- That`s the way we think



KAKO VAM SE SVIĐA MOJ BLOG????
ODLIČAN JE!!!
OK!!!!
MOŽE PROĆI!!!
TAKO-TAKO!!!
COOL!!!
BEZVEZE!!!
KATASTROFA!!!!
  
Free polls from Pollhost.com



ZA KOGA NAVIJATE????
RIJEKU!!!
DINAMO!!!!
HAJDUK!!!!
  
Free polls from Pollhost.com




Stisnite na ovo dok vam se ne pojavi neki čovjek i pročitajte!!!



Create your own message at BlingyBlob.com




Free Web Counter

Free Web




www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws




Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge



Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service



blog Layouts

blog Layouts




blog Layouts

blog Layouts





image hosting

image hosting






blog layouts

blog layouts




blog layouts

blog layouts




blog layouts

blog layouts




SSquare
AAwesome
RRich
AAmazing

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com




www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws

Scroll images by bigoo.ws







www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws
  

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws

Scroll images by bigoo.ws



















O MENI!!!!!!

Zovem se...........Sara
Prezivam............nije bitno
Imam................13 god
Ljubav..............imam dečka

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Naj frendica..sve su super!!!
Naj frend..ako je iskren-sviđa mi se!
Slušam............pop i rap
Volim..............sebe
tange

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
čokoladu

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
svog dečka
sesrtu i starce
minice-ultra kratke

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
moje noge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click enlarge
ljubljenje
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
životinje-osobito pse i mačke

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Najdraži predmet.........engleski i matiša
Najdraži.......Madonna

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Shakira

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Pussycat Dolls

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
The Black Eyed Peas

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Eamon

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Hladno pivo

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Billa i Tokio Hotel

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Us5 i Chrisa

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge


TEBI MOJA MAZO

Hteo sam da živim slobodan i sam
to je sve
Otkada te nema kunem svaki dan bez tebe

Hteo sam da živim slobodan i sam
to je sve
Otkada te nema kunem svaki dan bez tebe

refren3X
Tebi moja mazo tebi moje srce pripada
druge ljubim lažno voljeti ih neću
neću nikada

Srce si i dala, pružila mi sve
samo ti
A meni su bile druge milije
šta mi bi 2x

refren3X
Tebi moja mazo tebi moje srce pripada
druge ljubim lažno voljeti ih neću
neću nikada



(Za dečke) Kakve su vam cure zgodnije????
Plavuše!!!!
Brinete!!!
Crnke(crne kose)!!!
  
Free polls from Pollhost.com




(Za cure) Kakvi su vam dečki zgodniji????
Plavi!!!
Smeđi!!!
Crni!!!
  
Free polls from Pollhost.com