život teeneger-a

četvrtak, 29.06.2006.

Ja i moji narodnjaci!!!!!

Sada sjedim u sobi i pišem ovo!!Usput slušam mini suknju!ja, koja sam prije godinu dana iz dna duboke duše mrzila cajke sada to slušam!za ne vjerovat!Evo vam usput nekoliko najdražih pjesama.

TELO VRETENO

Kada te vidim prorade hormoni
jer ti si glavna premija
grudi mi tesne, želje mi pobesne
treba mi anestezija
ma nemoj da si luda
na nemoj da te stid
samo mi kaži kuda
hoćeš u zid - u zid

Ref:
Telo vreteno, svaki pogled u srce me dira
baš mi medeno, đavo s'tobom ne da mira
hajde vreteno, k'o da ne znaš da nisam od leda
meni medeno đavo s'tobom mira ne da

I samo žudim, hoću da poludim
za tvojim snom od usnama
grudi mi tesne, zelje mi pobesne
treba mi anestezija
ma nemoj da si luda
na nemoj da te stid
samo mi kaži kuda
hoćeš u zid - u zid

Ref:
Telo vreteno, svaki pogled u srce me dira
baš mi medeno, đavo s'tobom ne da mira
hajde vreteno, k'o da ne znaš da nisam od leda
meni medeno đavo s'tobom mira ne da

Naj naj na naj naj naj.......

Ref:
Telo vreteno, svaki pogled u srce me dira
baš mi medeno, đavo s'tobom ne da mira
hajde vreteno, k'o da ne znaš da nisam od leda
meni medeno đavo s'tobom mira ne da đavo s'tobom mira ne da


LUDA ZA TOBOM
Dolaze divlji dani u tišini,
a ti treperiš negde u daljini
Ko sjajna zvezda, hladna i daleka,
još si mi preka potreba

Već dugo slušam neke prazne priče,
i sve mi laži bas na tebe liče,
ruku na srce, razloga je malo,
da bi se s tobom ostalo

Luda za tobom, šta se tu može,
kad još te čuvam ispod kože
Luda za tobom, a tebi smeta,
što bi zbog tebe i na kraj sveta

Luda za tobom, šta se to može,
kad još te čuvam ispod kože
Luda za tobom, a tebe briga,
tebi je ljubav samo igra

U ovoj sobi previše je mraka,
hoću da bežim, ali nisam jaka,
jer tebe volim, čak i kad se svetim,
pa želim da ti doletim

Luda za tobom……..


PANIKA

Ne volim kada zavolim
kada zavolim ja grešim
dopustim kad se opustim, o, o

Zelim da me zavodiš
da zavodljivo se smešiš
priznaću i pristaću, u, u
nisam znala da je to
opasno, zapaljivo, tako neodoljivo

Ref.
Pa, pa, panika kada blizu sam ti ja
gubim glavu na tvoj znak
vodi me u polumrak
pa, pa, panika kad blizu sam ti ja
glas mi pretvoriš u dah
ti si andjeoski prah

Ne verujem srcu tvom
lagalo me više puta
navelo pa zavelo, o, o

Ref.

Maco, samo pridji blize
vidim, pogled tvoj me stize
vidim, samo ide nize
i vise se ne dize
ma pusti fore, hajmo gore
sve od sumraka do zore

Ref.


BIO SI MI DRAG
Koliko puta moram da ti kažem
kojim tonom i koliko glasno
da si svoju propustio šansu
da na našem satu piše kasno

Ne padaj na kolena
nemoj da se trudiš
i ne kupuj poklone
znam ja šta ti nudiš

Jeftine skupe sitnice
i pocepane razglednice
kisne kapi sa ulice
polovne olovne snove
i brodove što nikuda ne plove

Ref. 2x
Bio si mi sve, glavni lik iz serije
ja devojčica koja u sve veruje
bio si mi drag
sad od tebe ne vidim ni trag

Bio si mi sve, glavni lik iz serije
ja devojčica koja u sve veruje
idi bilo kom
ja ću od sad terati po svom

Koliko puta moram da ti kažem
ni iz besa niti iz inata
da ti ovde više nije mesto
i da takvih imam kao blata


LOPOV

Lopov, lopove uvek oseti
znaš ti ko sam ja, znam ja ko si ti
hajde, dođi mi, djevojko, djevojčice
i ukradi mi sve
oči veži mi, ruke zaveži
jer, jer smo isti, zar ne

Ref.
Uzet ću ti sve, uzet ću ti sve
moja duša je na to navikla
plaši me što znam, prevarit ćeš me
kao sudbina starog lopova

Lopov, lopovu svaki pokret zna
nema tajni tu, nema kajanja
hajde, dođi mi, djevojko, djevojčice
da ukradem ti sve
tijelo, dodire, snove i poljupce
jer, jer smo isti, zar ne

Ref. 2x


CRNO NA BELO


Jedino moje
kad se čaša prelije
sećanja bole
kao suze dečije

Al' priznala ne bi
to ni samoj sebi
da mislim o tebi
i da nemam sna

Kamo li nekom
od srca dalekom
da samo zbog tebe
još uvek živim ja

Ref. 2x
Evo duša, evo telo
evo sve, crno na belo
evo ponos, evo stid
pa nek udarim u zid
glavom ako me opet prevariš

Jedino moje
evo laste odlaze
godine stoje
a minuti prolaze

Al' priznala ne bi
to ni samoj sebi
da mislim o tebi
i da nemam sna

Kamo li nekom
od srca dalekom
da samo zbog tebe
još uvek živim ja

Ref. 2x

DUGE NOGE


Momci vele, šta ce tebi, sele
grlo belo, a zanosno telo
noge duge, oči pune tuge
uvek sama ili s devojkama

Ref. 2x
Duge noge za igranje
vitko telo za gledanje
belo grlo za pevanje
samo oči za plakanje

Moj se dragi odavno ne javlja
ljubav našu brzo zaboravlja
kosa plava, raspletena duga
prošla ljubav, a ostala tuga

Ref. 2x

Volesmo se tri godine dana
ode dragi, a ja osta sama
otima se uzdisaj na grudi
što ja nemam za čim srce žudi

Ref. 2x


SAMO PIJAN MOGU

BEZ NJE BI SVE U JEDNU ČAŠU STALO
A S NJOM I DVA ZIVOTA MI JE MALO
SVIRAJTE MENI SAMO TUŽNE PESME
JER ONA BILA MI JE SVEEEEE

ZBOG NJE BI PONOS BACIO U BLATO
ONA I KAMEN PRETVARA U ZLATO
NE MOGU ZIVOT ZAMISLITI BEZ NJE
JER ONA BILA MI JE SVE

SAMO PIJAN MOGU DA PREBOLIM OVE NOĆI DUGE I SUDBINU ZLU
KRADEM DANE BOGU A JOŠ JE VOLIM,
SVAKA KOJU LJUBIM ME PODSEĆA NA NJU.


PRVI POLJUBAC

Prolazi, sve prolazi
nestaje, sve nestaje.
Godina, za godinom
odlaze,odlaze

refren2X
Prvi poljubac davno zaboravljen
prvi dernek ko zna gdje je
Zagrli me i tiho se privuci
da mi suzu ne vide

Koraci ko oblaci
Vode me ko zna gdje
Sjećanja,samo sjećanja
ostaju uz mene

refren3X
Prvi poljubac davno zaboravljen
Prvi dernek ko zna gdje je
Zagrli me i tiho se privuci
da mi suzu ne vide


NADAM SE DA STE ZADOVOLJNI MOJIM IZBOROM......OSTATAK SLIJEDI U SLJEDEĆEM POSTU....PUSA!!!

29.06.2006. u 15:35 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

  lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

U ovom blogu govorit ću vam o životu svih nas!mene,prvenstveno!!!a i o drugima!!!




www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws

Scroll images by bigoo.ws

Linkovi

Blog jedne dobre frendice- Ena
Blog jedne otkačene punk-rock cure- Azra
Blog jedne visoke brinete- Stefani
Blog jedne male slatke- Stela
Blog jedne cool cure- Hell
Blog jedne obožavateljice Tokio Hotela- Love_th
Blog otkačenog dj-a
Blog jedne sk8erice- Sk8er girl
Blog jedne cool obožavateljice avril - Avril4ever
Blog jednih cool cura- That`s the way we think



KAKO VAM SE SVIĐA MOJ BLOG????
ODLIČAN JE!!!
OK!!!!
MOŽE PROĆI!!!
TAKO-TAKO!!!
COOL!!!
BEZVEZE!!!
KATASTROFA!!!!
  
Free polls from Pollhost.com



ZA KOGA NAVIJATE????
RIJEKU!!!
DINAMO!!!!
HAJDUK!!!!
  
Free polls from Pollhost.com




Stisnite na ovo dok vam se ne pojavi neki čovjek i pročitajte!!!



Create your own message at BlingyBlob.com




Free Web Counter

Free Web




www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws




Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge



Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service



blog Layouts

blog Layouts




blog Layouts

blog Layouts





image hosting

image hosting






blog layouts

blog layouts




blog layouts

blog layouts




blog layouts

blog layouts




SSquare
AAwesome
RRich
AAmazing

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com




www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws

Scroll images by bigoo.ws







www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws
  

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws

Scroll images by bigoo.ws



















O MENI!!!!!!

Zovem se...........Sara
Prezivam............nije bitno
Imam................13 god
Ljubav..............imam dečka

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Naj frendica..sve su super!!!
Naj frend..ako je iskren-sviđa mi se!
Slušam............pop i rap
Volim..............sebe
tange

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
čokoladu

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
svog dečka
sesrtu i starce
minice-ultra kratke

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
moje noge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click enlarge
ljubljenje
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
životinje-osobito pse i mačke

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Najdraži predmet.........engleski i matiša
Najdraži.......Madonna

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Shakira

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Pussycat Dolls

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
The Black Eyed Peas

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Eamon

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Hladno pivo

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Billa i Tokio Hotel

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Us5 i Chrisa

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge


TEBI MOJA MAZO

Hteo sam da živim slobodan i sam
to je sve
Otkada te nema kunem svaki dan bez tebe

Hteo sam da živim slobodan i sam
to je sve
Otkada te nema kunem svaki dan bez tebe

refren3X
Tebi moja mazo tebi moje srce pripada
druge ljubim lažno voljeti ih neću
neću nikada

Srce si i dala, pružila mi sve
samo ti
A meni su bile druge milije
šta mi bi 2x

refren3X
Tebi moja mazo tebi moje srce pripada
druge ljubim lažno voljeti ih neću
neću nikada



(Za dečke) Kakve su vam cure zgodnije????
Plavuše!!!!
Brinete!!!
Crnke(crne kose)!!!
  
Free polls from Pollhost.com




(Za cure) Kakvi su vam dečki zgodniji????
Plavi!!!
Smeđi!!!
Crni!!!
  
Free polls from Pollhost.com