< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

O meni

Ime : Luka
Prezime : Vuk*****ć
Datum rođenja : 15.10.1993
Gdje zivim : Bjelovar
Idem u 4. Osnovnu u bjelovaru 8.e razred (nazalost) prije sam isao u B razred ali sam se morao prebaciti u E. Glup sam, smotan sam, skekljav i "sramezljiv" hahhaha
...Volim... sva normalna bića , a i cure zubo
...Nevolim... bojana,nastavnika iz tjelesnog i vjeronauka srbe i ostale đukele

...Prijatelji...
Teja, Grabovac, Dola, Carek, Hruska, Serda, Dinko, Zeman, Buco, Pintarica, Hrestak, Edo, Pečar, Cigan, Sabadoš, Majcen, Kova, Ivona P., Ivona L., Ivona Z., Kada, Tihana, Lucija, Deni, Soptija, Denis, Štimac, Zganjer, Lesnik i oprostite ako sam nekog zaboravio

...Zanimacije...
Skejtanje-to nisam duugo ali budem ponovo na proljece,Biciklizam-ak bi se to tak moglo nazvat xD , street i freeride mada nemamo freeride gdje vozit, Slaganje/popravljanje- kompova drugim ljudima , mada mi to vise nije zanimacija nego zaradivanje novaca xD, Teganje/Vrajtanje (write)- po gradu xD

Linkovi

Cruela
Dea
Dinko
Dor'ca i Teya
Ivana (Pijandura)
Peyton
Teya
Tihana, Petra i Lucija

Sranja

Moj mali gradic, ajmo useljavanjeeee

Sta ima na TV-eju

Evo ovdje ja gledam sta ima na TV-eju ak ocete vi vidjet sta ima na TV-eju mozete pogledat kaj ima na TV-eju ako pogledate kaj ima na TV-eju dolje u prozorcicu

petak, 11.01.2008.

Evo doso ja iz zagreba ...

Neda mi se nis posebno puno pisat ali ugl. danas sam doso iz zagreba bio u Shopingu i dobio hrpu robe i hrpu sprejeva evo vam slike sprejeva. Iduci ponedjeljak idem opet u zg ali necu moc kupovat jer necu imat vremena moram u bolnicu grrrrrrr
7. Sabotaz 80
1. Bombers best
1. Prazni Clash
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

|Komentiraj 24| Printaj| #|

<< Arhiva >>