prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

O meni

Ime : Luka
Prezime : Vuk*****ć
Datum rođenja : 15.10.1993
Gdje zivim : Bjelovar
Idem u 4. Osnovnu u bjelovaru 8.e razred (nazalost) prije sam isao u B razred ali sam se morao prebaciti u E. Glup sam, smotan sam, skekljav i "sramezljiv" hahhaha
...Volim... sva normalna bića , a i cure zubo
...Nevolim... bojana,nastavnika iz tjelesnog i vjeronauka srbe i ostale đukele

...Prijatelji...
Teja, Grabovac, Dola, Carek, Hruska, Serda, Dinko, Zeman, Buco, Pintarica, Hrestak, Edo, Pečar, Cigan, Sabadoš, Majcen, Kova, Ivona P., Ivona L., Ivona Z., Kada, Tihana, Lucija, Deni, Soptija, Denis, Štimac, Zganjer, Lesnik i oprostite ako sam nekog zaboravio

...Zanimacije...
Skejtanje-to nisam duugo ali budem ponovo na proljece,Biciklizam-ak bi se to tak moglo nazvat xD , street i freeride mada nemamo freeride gdje vozit, Slaganje/popravljanje- kompova drugim ljudima , mada mi to vise nije zanimacija nego zaradivanje novaca xD, Teganje/Vrajtanje (write)- po gradu xD

Linkovi

Cruela
Dea
Dinko
Dor'ca i Teya
Ivana (Pijandura)
Peyton
Teya
Tihana, Petra i Lucija

Sranja

Moj mali gradic, ajmo useljavanjeeee

Sta ima na TV-eju

Evo ovdje ja gledam sta ima na TV-eju ak ocete vi vidjet sta ima na TV-eju mozete pogledat kaj ima na TV-eju ako pogledate kaj ima na TV-eju dolje u prozorcicu

srijeda, 19.12.2007.

Novi blog

Zaboravio sam Username i Password od starog bloga pa cu sad pisat po ovom. Evo sad se idem spremat i idem po dolu i idemo u skolu. Daj dodite ljudi na MSN zast nikog nema ja bi se dopisivo a nema nikog. Jooj nisam ni posudio Srebrne svirale za lektiru a danas ju moram donest headbang Evo vam jedne slike gdje je moje drustvo na okupu i jos nismo svi na slici.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

U nedjelju idem na koncert od Thompsona i , evo sad bas perilica pišti da je zavrsila prat, gdje sam stao ??? aha . i bit če zakon nadam se da cu se uspijet progurat u prvi red !!!!
evo i slika papira vrijednog 60 kn (ulaznica zubo)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

|Komentiraj 8| Printaj| #|

<< Arhiva >>