nedjelja, 31.08.2008.

Evo dolazi pakao!!!!!

Yo! Ljudi sta da vam kazem dolaze moji najtezi dani života a jedino sto me usrecuje je da treba cekat jos 1 god. do srednje. Ovih dana nema nista novo samo dosada i zezanje. Uglavnom sam vani kod skole nekad odem za BM i tako. Nadam se da cu ove sk. godine proc "dobro". Evo pozdravljam sve prijatelje i prijateljice. Ostavljajte mi komentare OBAVEZNO a evo i za kraj malo slikica. Bok!
Image and video hosting by TinyPic
Juric i Stipo sjede na mom autu!
Image and video hosting by TinyPic
Nikola
Image and video hosting by TinyPic
Tuna u šečeranskom skejt parku!
Image and video hosting by TinyPic
Denba
Image and video hosting by TinyPic
Jazbina
Image and video hosting by TinyPic
Ostavi kommm!!!

| 16:13 | Komentiraj (39) | Print this! | #

nedjelja, 10.08.2008.

Evo me!!!!!!

Yo! Ljudi evo i mene doso kuc sa mora. Krenio sam u 3 sata ujutro pa mi se na putu pokvario auto (pumpa za gorivo) a u nekoj zabiti Bogu iza nogu. Fala Bogu nasli nekog automehanicara. Dosli na trajekt bilo skroz dosadno. Sisli na Korculu na u mjesto Račišće. Osto tjedan dana i bilo mi je skroz dobro i svasta mi se uzbudljivog dogodilo. Naso curu (pozdrav) jako je slatka i zabavna. Bio na Thompsonovom koncertu i uzivo sam skroz! Odma poslije koncerta sam oso spavat pa u za 2 sata krenio nazad u moj najljepsi kraj BARANJA! Na auto putu je bilo kise i leda al sam i to prezivio! Napokon se vratio kuc posteno naspavo. Pozdrav svima!!!!!!!!
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Original Video - More videos at TinyPic




| 17:02 | Komentiraj (19) | Print this! | #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Copyright © samo je jedan zivot zato uzivaj - Design touch by: Tri mudraca, hosted by croBLOGeri.com


Komentari On/Off

< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Nesto o meni
Zovem se Hrvoje Blažević
Nadimak: Hrc, Hrix,Hrco
Rođen sam: 23.04.1994. u Osijeku
Živim u Šećerani
Volim: Dobre ljude, dobre provode, dobro društvo, zezanje...
Ne volim:Cajke, dvolične i umišljene osobe, špinat, školu
Naj pjevači: Thompson, Frenkie, Edo Maajka, Junior, Marchelo
Naj grupe: DK, Ulični sleng, Bratska opomena
Naj pjesme: Duh Ratnika, Bojna Čavoglave, Jedan je život, Bomba, Sa druge strane ulice
Naj film: Tokyo Drift, Petak nakon petka




Discover Frenkie!
Ovo je baner od jednog prijatelja od kojeg skidam dizajnove! Ovo je zahvala za dizajnove od mene
by: Hrvach37
Samo kliknete na baner i doci cete do njegovog bloga na kojem ima puno odlicnih stvari
by: Hrvach37