Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Free Website Counters
Free Website Counters
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

17.09.2007., ponedjeljak

nešto za vas...



21 - fora : pitanje: itd....


Zamislite ovo : idete pustinjom žedni kao pas ... počinjete umirati ... A IMATE VODU U KOLJENU....

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Zamislite fore: kada grobara " ubije" njegov posao. kada vatrogasac izgubi stanicu - A zašto "izgorila je".... Kad Lopova ukradu....

šta bi vi napravili kad bi skakali bangie jump i vidite gore da vam neki lik sječe uže...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

ispričavam se u ime muškog roda ali nisam mogao naći ništa drugačije ...Hmhhhhhmhmhm

ili kada bi SMRT došla po vas : koje bi bile vaše zadnje riječi: Ja sam siguran da bi moje bile... MISLIM DA IMATE KRIVI SPISAK ... ILI/
IT WASN"T ME ...

nekoliko fora šta bi napravio luđak:


Ili sjediš u avionu i postane ti vruće i šta ćeš napraviti... Ja bi otvorio prozor .....NE

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Ili čuješ da je moguća opasnost od bombaških napada u centru grada i vikneš mami: ej mama odo ja malo do grada....!!!!


Ili bude sudnji dan i otvaraju se vrata pakla i raja i tebi počne mirisati roštilj i tebi se svidi miris i odeš malo do pakla - malo - VJEČNOST...

ovo je za glupe:

gleda čovjek gore avion kako leti i kaže : kako ljudi mogu stati u nešto tako malo...

Priča jedan glupan drugome: kaže meni je jasno da roda donosi djecu ali mi nije jasno kako pauk može odnjeti auto!!!

Izašla dva luđaka na livadu i gledaju oblake: i dođe prvi - pruži ruku i kaže kako je ovaj oblak mekan i čist a drugi ga udari i kaže : to je zato što se pere s novim ARIELOM i nemoj ga prljati....

O čemu pričaju dva luđaka u ludnici : Listaju katalog i gledaju kakve će si ljekove kupiti....


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

by: hrcole....






- 11:00 - Komentari (53) - Isprintaj - #

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Ožujak 2008 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

slobodni život / Free life - a šta reći...
Ljepota života nije u novcima (aha) ili u nekim fantazijama... ljepota života je u njegovoj slobodi...
neograničena sloboda koja ti ne postavlja granice...
gdje ništa nije nemoguće, nešto što novac ne može kupiti( u nekim slučajevima može) .........FREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDOM.

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr