Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Free Website Counters
Free Website Counters
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

19.08.2007., nedjelja

Vinkovci - grad slobode



Vinkovci - Moj grad. Za one koji ne znaju smješten je ili kako bi neko rekao LEŽI na skoro samom istoku slavonije. Između Vukovara - Osijeka - Županje - tako nešto.

Sada bi vi rekli - grad ko grad. Ali tu bi ja rekao - e nije.

I DA VAM TO POKAŽEM EVO JEDNE PJESME


Noć je
i moj grad spava
kraj mene je Bosut moj ne treba mi Sava
i noć je nad gradom tako mirna i laka
lijepe su svuda noći ali u mom gradu lijepa je svaka
Na nebu zvijezde svojim zlatnim sjajem svijetle
Ne kvari mi ovaj trenutak - spavaj dalje - pijetle.


I još ta prekrasna noć nad mojim gradom traje
gledam na sat - ima još vremana - trajat će i dalje
Na zvoniku crkve moje tri sata pokazuje sat sa zvonika
i u parku neki lik u jakni stoji (a ljeto je) pa rekoh sebi - ne gledaj tog lika!
Nemojte mi zamjeriti ali svaki grad ima nekih mana
i može se reći da je to mome gradu jako bolna rana.

I dok sam vam pričao ovo sve o gradu mome i njegove fore
nisam ni primjetio ali evo nam i zore
i pozdravljam ona zlatna žitna polja - to je moje more
i stare hrastove još su tu - od vremena ljutog čuvaju ih njhove kore
tiho i polako došla je i ona i rukama sunce u daljini diže
poput djeteta što se s loptom igra pa lopta obalke "liže"
i sunce je već dosta "odskočilo" od onih dalekih šuma
a usnulim stazama vraćaju se heroji - (pijanci) poput gusara starih - dosta im je ruma.

Grad slobode - o tome sam vam htio pokoju riječ reći
samo molio bih vas moram prije toga malo leći
tren za trenom i sati su prošli poput treptaja oka
a ja u hladu svoje kuće osviježavam se dozom soka.
sa crkvenoga tornja otkucava 3 sata
a sloboda - sloboda nam za bilo šta - otvara vrata.

Svaka klupa u parku je slobodna bila
nebo prekrasno plave boje - kao da je svila
poput najljepših očiju trava zelena je krasila svaki dio grada
a drveće poput velikih čuvara ispod kojih ima dosta hlada
miris ljudi (ne onaj), miris užurbanosti u zraku je bio
ne bih volio da je to san - zato što ne bi bilo stvarno - sve bih onda to samo snio.

Svaka moguća kretnja u gradu je dozvoljena uvijek bila
ljudi su čak skakali sa zgrada - mislili da imaju krila
svakoga čovjeka u gradu si mogao bez ikakvoga straha gledati
a ulične prosjake mogao si ih nagraditi kojom kunom ili ništza nedati.
svaki sport u gradu je dobro prihvaćen bio
ni lopov u gradu se od policije nije skrivo (ma daj).

a da ja ne dužim više
prekinulo me je puno kiše
napala je moj grad bombama malim
nemojte se smijati mislite da se šalim
ali opet tuge nije bilo
izašli su ljudi van da im skvasi lice milo
to je sloboda i uživanje moj RODE
VINKOVCI - e to je grad SLOBODE.







- 23:45 - Komentari (0) - Isprintaj - #

  kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Ožujak 2008 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

slobodni život / Free life - a šta reći...
Ljepota života nije u novcima (aha) ili u nekim fantazijama... ljepota života je u njegovoj slobodi...
neograničena sloboda koja ti ne postavlja granice...
gdje ništa nije nemoguće, nešto što novac ne može kupiti( u nekim slučajevima može) .........FREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDOM.

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr