majčina dušica

četvrtak, 07.08.2008.

ljudske veličine

Zašto ovakav naslov? Zato jer se zaista ponekad pitam u kakvom svijetu živimo (koji kliše!)... Svatko gleda svoje dupe...svakome njegov ego određuje mjerila cijelog svijeta. Ja, ja i samo ja. To je ono što često čujem iz tuđih usta - toliko da mi zadnje vrijeme dođe da počnem vrištati i reći " pa daj prestani koristiti toliko izlizanu zamjenicu (jel to zamjenica,hm) prvog lica jedinine i počni možda koristiti množinu - mi." Najgore mi je što bilo kakav napredak koče takvi ljudi jer ne mogu vidjeti dalje od svoga nosa . Moja nadređenica (he he šefik(c)a) je najočitiji primjer. Ne prođe dan da u naizgled bezazlenom i nevezanom razgovoru ne spomene ja, ja,opet ja i dugo nitko pa opet ja... "nemoj staviti nju (kolegicu) u impressum jer kad bi gledali u impressum onda bi trebala biti samo ja, nemoj staviti ove slike na web jer gdje sam tu ja, samo ja sam napravila ovaj prjekt - nema veze što ste vas dvije u uredu isto toliko i radimo na istom projektu". Najviše me muči pitanje - ZAR NJOJ NIJE NEUGODNO i zar misli da sam ja glupa i ne kužim kako je bahata i egocentrična... a najgore je što ne mogu ništa reći jer bi izazvalo burne rasprave, a ja samo odbrojavam dane do kad odlazi na godišnji i smišljam dugoročne planove kako pobjeći glavom bez obzira iz tog radnog okruženja. I muči me - jel vrijedno napustiti posao zbog jedne osobe koju nitko ne može smisliti? ili kako se oduprijeti a da te to ne košta previše? U biti kad sumiram - mrzim sebe jer sam slaba se oduprijeti - svi kažu ne možeš, ignoriraj ju...ali i dalje ostaje gorčina zbog mog straha od autoriteta. Misao za kraj "JOŠ SAMO 2 DANA!!!"

07.08.2008. u 11:22 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< kolovoz, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

eto tako...o cemu...nicemu pametnom...

Linkovi

primicanje katastrofa
gogin blog u USa
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr