majčina dušica

ponedjeljak, 07.01.2008.

o nicemu...

dan ko svaki drugi... eto malo surfam i vidim da nisam nista stavila vec jaaaaaako dugo, nije ni važno kad nitko ni ne cita. A to nije ni bila poanta ovog bloga. Al eto, vec dugo planiram napisati pricu o keniji... pa mozda da napravim bar uvod.
Svadba u 6 mjesecu, nakon toga turbulencije na kojim bi nam mogli zaviditi i tupoljevi i nikako vremena za putovanje, a rekla sam da se tog putovanja (bracnog jelte) necu odreci ni za sta pa makar i sama isla (zanimljivo - solo na bracnom). I napokon nekako raznim trikovima privolim svog dragog da krenemo odlucivati sto i gdje i kada. Ideja prije svadbe je bila Costa Rica ali nazalost malo nam se budet smanjio od tada i potrazih ja (ne budi ljena) po agencijama nesto dovoljno daleko, egzoticno a opet dovoljno jeftino. I izbor se suzi na tunis (moj dragi silno hoce - neznam da li zbog 1200 kn za put - jeftino bratemili, ali dosadno za dva tjedna a i to mi bas nije egzotika) i keniju (eventualno bi pristala na egipat). Povuci potegni ja nagovorim (kao i uvijek, hehe) na keniju. I nademo mi super kombinaciju za 24.11., ali nismo sto posto i malo me to mucilo - pricekat cemo kao jos dva tri dana mozda nesto bolje uleti. A kad ono u petak saznamo za dva tjedna pokret (sve smo iskemijali - godisnji, lova, cjepljenje u 2 dana) za super malu lovu na dva tjedna u Keniju. I africa here we come!!!!!!! Sljedeci post kako je pocelo, bilo i nazalost zavrsilo. Pozzzz... ili po kenijski (svahili) Jambo!
glava

07.01.2008. u 15:27 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

eto tako...o cemu...nicemu pametnom...

Linkovi

primicanje katastrofa
gogin blog u USa
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr