<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script> Zvijezda ovogodišnjeg Zagreb auto showa i jedan od automobila početak čije će prodaje mnogi iščekivati s nestrpljenjem zasigurno je Volvov prvi kompaktni SUV XC60 - "Exploziv" u malom...by Hrc - Blog.hr

subota, 12.04.2008.

Zvijezda ovogodišnjeg Zagreb auto showa i jedan od automobila početak čije će prodaje mnogi iščekivati s nestrpljenjem zasigurno je Volvov prvi kompaktni SUV XC60

Jednostavno sam vam morao predstavit ovaj automobil,njegove prednosti i nevjerojatne karakteristike!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

- 13:25 - Komentiraj (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Design by: Free

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

RJEŠITE ANKETE,ČITAJTE POSTOVE,KOMENTIRAJTE!



Fora pjesma-svakako pročitajte:(može vas na svašta asocirat)


"Dođi mi na srce što te gluhu prosi,
Nehajna strahoto, moj ljubljeni tigru,
Htio bih posve zadupsti u igru
Svojih prstiju u tvojoj teškoj kosi.

U suknje bih tvoje prepune mirisa
ZAKOPAo glavu tako razboljelu
i udisao, kao ljubav preboljelu,
>Miris nekog davnog uvelog irisa.

Hm....zanimljivo,čitajući ovu pjesmu,svašta mi je prošlo kroz glavu, i bilo je puno smijeha,
kod vas?




...oooO...............
.....(....)...Oooo....
......)../.....(. ...)...
.....(_/.......)../....
...............(_/......

Svakodnevno posjećujem:
TPORTAL
Net.hr
PLAYTOY
BLOG

Kladite li se?



24.6.2008. IDEMO U ŠPANJOLSKU!


18.4.2008. KONCERT THOMPSONA
ŠPORTSKA DVORANA,20.00h,cijena ulaznice 70,00kn

GLASUJ i "OSVOJI"





AVENUE MALL
Odličan izbor za kupnju!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost


Između ostalog naići ćete na sljedeće prodavaonice!

NEW YORKER

Jedan od najvećih trgovačkih lanaca i modnih brandova „New Yorker“ sada možete pronaći i u Avenue Mallu na prvom katu i na više od 640 m2. Veliki dio „New Yorkerove“ ponude uključuje jeans, te casual-sportsku i urbanu modu za mlade ljubitelje mode, upotpunjenu s velikim izborom modnih dodataka i donjeg rublja. „New Yorker“ kolekcije uvijek su u trendu i skladu s modnim novitetima i godišnjim dobima, te odlične kvalitete i kroja. Osim toga, „New Yorker“ moda je pristupačna, a usluga prodavača u potpunosti usmjerena željama kupaca.

Replay

Nekonvencionalan modni brand „Replay“, već poznat i prepoznat svuda u svijetu, otvorit će vam vrata svog lokala na prvom katu Avenue Malla veličine 135 m2. „Replay“ moda pruža mladim zaljubljenicima u modu mogućnost da zadovolje svoj apetit za urbanim i ležernim modnim stilom. U Avenue Mallu, svojim će kupcima nuditi veliki izbor jeansa čiju kvalitetu i stil svi već dobro znaju. Svaki modni detalj i odjevni predmet u „Replay“ dućanu dio je orginalnog dizajnerskog stila, kvalitete ručnog rada i vrlo pažljive izrade. Zato, nikako ne propustite posjetiti „Replay“ u Avenue Mallu.

Ako želite napraviti odličan i kvalitetan shopping u Avenue mall,pripremite dobro svoj novčanik!




free hit counter

hit counter<



KOLIKO JE SATI?







GLEDAJTE HRVATSKI TOP MODEL NA RTL TELEVIZIJI!


DANAS JE TEŠKO BITI GLUP ZATO JER JE KONKURENCIJA VELIKA!ahahahah

Danas na:
Image Hosted by ImageShack.us






Nakon svih celebrity izjava,reality showova i ostalog vrijeme
je da upoznate mene,pa ukratko o meni!


Bok,evo ukratko o meni!
Zanima me novinarstvo i planiram studirat novinarstvo na studiju političkih
znanosti.Učim 3 jezika:španjolski,engleski, njemački.Volim izlazit,zabavljat se,
slušam uglavnom sve od rocka ,popa...al ne cajke.Prijatelje neću previše predstavljat
jer sve dok mi nedaju sliku da stavim na blog nemaju čast biti ovdje spomenuti.
Svejedno oni koji su mi prijatelji znaju da su mi super.To je ukratko o meni,mom životu
hobijima ,prijateljima. Svoj životni cilj reći ću tek kad ga ostvarim, al mislim da oni koje me znaju
dobro znaju koji je to cilj(u svezi novinarstva),ali ima tu još drugih ciljeva za koje se nadam da će
se ostvarit.
Oni koji me znaju neka riješe anketu poznavajući me, a oni koji me neznaju neka zaključe po ovom kratkom testu!


ŠEĆER NA KRAJU!
Bez nje,ovaj blog nebi bio što je,bez nje nebi imao oko 300 posjetitelja,
bez nje nisam znao stavit slike,videa na blog,bez nje nebi bilo
hrciostalecoolface.blog.hr.Ona je kriva za ovaj blog što se dogodio,
zato joj puno hvala!
Tko ne posjeti njen ,neka se kloni mojegVALENTINA