Imam vjetrove

srijeda, 25.04.2007.

Evo me!!!!!

Evo me napokon mislim da cijelu godinu nisam ništa piso!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wavemahthumbupthumbupthumbupthumbuprolleyesrolleyesrolleyessmijehsmijehsmijeh
Ajde evo sad malo ozbiljnosti.
Da baš kaj da pišem.
Nemam ideje.Ustvari ja nikad nemam o ćemu pisat al pišem.
Goni to u kurac.zaboli me ustvari za to.
Evo sad sam napiso tako kratak da je veći od ostalih pa vidite kloko su mi veliki postovi.
Moj razred ono najgori u školi dobivamo ukore na sjednicama sam tak.
Danas smo doznali da klara i tvrtko imaju ukor pred isključenje.
headbangheadbangburninmadburninmadmadmad
možda netko ko ih mrzi to voli i drago mu je vjerujem da postoji barem jedan takav meni je drago(zezam se)nisam u svađi s nikimj jer se ja znam pomirit.
Sad tu pišem a ovi moji idioti na msnu mi šalju poruke.
To su Ivanburninmad i antonelaheadbang.
Dobro mislim da je dosta.

Evo pozdravljam sve koji me poznaju...
Zezam se ne igram huga...zujozujozujo
Ajde pozdravit ću one od kojih imam msn
Pozdrav:Tuni
Antoneli
Grabi
Lauri
Marđetku
Moreni
Petri
ajde ovo moram napisat jel imam njegov msn burninmadburninmadburninmadburninmadburninmadvuglecuburninmadburninmadburninmad
I to bi bilo to idem da se još nekaj ne izlanem...
Joj i filipu
p
o
z
z

wavemahwavemah

25.04.2007. u 14:26 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Ako se želiš na nekom iskalit iskali se ovdje samo ne na meni

Clocks Provided By Blinkyou.com











Anketa
Jel moj blog vrijedan komentara
Pa,naravno itekako
Vrijedan je komentara
Ovisi od koga
Nije
Samo luđak ti može ostavit komentar
View Result
Free Polls




buy vigrx online




www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws
      

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws

Scroll images by bigoo.ws































Linkovi

naughtyBlog.hr
Forum.hrnaughty
Monitor.hrnaughty
Index.hrnaughty
sah dugavenaughty
os dugavenaughty
lutrijanaughty

free file hosting



Image Hosted by ImageShack.us


Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Blogovi

ds222
frendovi
ds22
spotovi
football fans

brojac posjeta

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters


Tornadia Wars