Bonus penis, pax in domos...

13.02.2007., utorak

Luka, oprosti ali ko te je…

…traje mukotrpni, dosadni, ubitačni, i za ljudski razum razarajući -sat biologije, ženske se iza zajebavaju oko porukica za Valentinovo i uzastopno se požuruju, ne bi li jadnice sve stigle na vrijeme… Za to vrijeme pripadnici muškog spola moga razreda bore se sa nesanicom, neke na životu drži mp3, dok je za druge nesanica ipak prejaka i vuče ih na svoju mračnu stranu… danas je privukla Luku… trebat će mi par trenutaka da svemu tome dam dostojan opis. Dakle, dok za druge zvono znači spas i završetak cijelog prokletog, i brain-sucking dana, za Luku je to zvono danas predstavljalo početak kraja… no, uostalom, na kraju tog sata lik se ustaje i sav u čuđenju osvrće te nije siguran spava li još, jer mu se sve čini da je još uvijek u noćnoj mori (barem okolina odgovara)… uglavnom, prilazi mi lica smušenoga i sumnjivim pokretima tijela (zapravo ne znam kako se kretao, po pokretima je izgledalo kao da mu tijelo ne poznaje zakone fizike), no uglavnom se doteturao do mene i počeo nešto mrmljati sebi u…štogod. Meni do tada nije bio nešto previše zanimljiv, jer sam se pokušavao sjetiti od koga sam posudio knjigu iz biologije (i inace ne pamtim lica, no sad nisam bio siguran ni u to kojeg je spola, muskog ili zenskog) , no kad sam čuo njega kako govori (barem mislim da je to bio govor jer stvarno nije bilo razumljivo), morao sam mu posvetiti malo pažnje i pogledati ga u lice… u biti, kako je lik spavao glavom na ruci (rukav sa prugicama) i TO ČELOM NAPRIJED (neobjašnjivo, takvo što jos nisam vidio ni iskustvom doživio) posljedica spavanja bile su mu duboki urez prugica u čelo i dio nosa… u trenutku kad sam ja to primjetio bio sam od njega licem udaljen svega 20 cm, a zatim sam, hvala Bogu, pao u smijeh i tako umirao sljedećih 20-ak min. derući se iz sveg glasa ne bi li se što veća rulja okupila i smijala u facu (DOSLOVCE)...... E dico, dico moja, naučite nešto iz ovoga, pustite čelundru na miru, pa valjda se spava na obrazu…
( ne znam hoće li se slika prikazati(to je stara) ali on je DESNO a ja lijevo)
[url=http://img177.imageshack.us/my.php?image=fffxn2.jpg]

[/url]
- 19:38 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

2009 Studeni (1)
2009 Travanj (1)
2007 Listopad (1)
2007 Veljača (3)
2007 Siječanj (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

uostalom...