Bonus penis, pax in domos...

10.02.2007., subota

ironija ponekad zna biti ironična...

...u ne tako davnoj prošlosti (22.prosinac 2006) doživio sam nesreću na skuteru (mala Aprillijica). Uglavnom, tijekom vožnje u moju traku sa desne strane uleti auto bez zaustavljanja te mi tako poremetio čitavu koncepciju, te sam ja bio primoran kočiti i u istom trenutku skretati ulijevo, ne bih li uspio spriječiti direktan sudar te spasio pokoji život. No tragedija ne završava tu, ima toga još puno. Tijekom kočenja i skretanja u isto vrijeme gubim kontrolu nad vozilom te padam zajedno s njim, udaram glavom (kaciga, naravno) od pod te nabijam pod silom gravitacije čitavu desnu stranu tijela i još desnu šaku. Skuter mi nastavlja klizati još kojih 7-8 m (ulica je pod kutom) i udara u sada treći auto kojem još uništava branik. I tako prokrvavljene desne strane tijela trčim po skuter, uz popratne izjave dečku u autu koji je čitavu (ne)zgodu i uzrokovao. U policajskom izvještaju dečko u autu koji je uzrok nesreće ispada krivim, ali se sad on iz nekog razloga buni i angažira advokata te poduzima sudski proces na kojemu tuži – mene!?!!?? Can you say that again, i didn't copy. Što reći… nego u svakom trenutku budite spremni na sve. Svijet je okrutan i pokvaren, najjednostavnije je prihvatiti to i povraćati od muke iza svakog ugla…


Ajte sada dečkovi i curke ( i lokalne šlape ) uživajte…. Pozdrav! prc

- 15:00 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

2009 Studeni (1)
2009 Travanj (1)
2007 Listopad (1)
2007 Veljača (3)
2007 Siječanj (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

uostalom...