hračka & piroška sa hrenovkom

23.10.2006., ponedjeljak

Eo mal da nest napisem za promjenu...

Ovih dana izdogađalo se svasta...vecinom nevazne stvario...skola,zadaće,lektire...tak da bas nisam piso!
Eo dogasđaja od jučer:
Nedjelja je,kasno sam se probudio...moro sam do kraja citat lektiru,pa sam piso zadaću i tak mi je proslo cijelo jebeno jutro.Ručo sam,mal izašo van pa smo igrali nogoš.U naselje je došo MRKI(ak ga neko zna...onaj sa vijenca kraljeve),bio je tu na rođendanu,on je igro nogos s nama,neki debeli,Vedran iz Svete Ane...njega smo zajebavali sam tak!Igraali smo basket(Bruno je prije toga oso ćiku učit!)Prvo smo ja i ovaj...da...Mrki razbili Emanuela i Vedrana,a smo opet ja i Emanuel razbili ovu dvojicu(Uvijek pobjeđujem...hehe...).Predvece smo ja i Miran ošli na manzu,tam smo sjedili kod onog debla i pricali sa cijelom maso CURAthumbupthumbup.Tina se odrekla Mirana(bio joj je brat!)...ne znam jel se on ljutio il je bio sretan!Ja sam predložio da se maknemo od te svjetine pa smo ošli na brdo.Šprdali smo nekog starog koji je igro nogoš...zove se prastara grbadeva!Pricali smo o menageru i drugim igrama,i eto ti Brune...ubrzo su se svi preselil kod nas.Miran i ja smo zajebavali nekog psa pa nas je on počeo vijat!!!Crkli smo,bjezali mu,skrivali se i bog zna sta nismo.Na karju je Viktor(vlasnik psa) "naredio " tom...kak se vec zove... da nas ostavi.Miran i ja smo ošli brat maline,Bruno je doso za nama,pa i Martina i Dolores,na svu srecu, POBJEGLI SMO!Nas smo trojica sjeli tam na one ljulje...ne znam kak da objasnim di je to...uglavnom...tam smo se raspricali jedno 15min- pola sata,pa smo se vratili na manzu-a tamo nema nikog!!!I tak je mene Mran na kormanu odveo kuć,zapravo,nismo odma osli kuć,al uskoro.
Eto,to je to...danas cu napisat ak mi se bude dalo!
Nemojte mi zamjerit ak bude pogresaka...jebi ga...dugo bisam piso...a i zurio sam se!
POZZZARA

<< Arhiva >>