hračka & piroška sa hrenovkom

27.09.2006., srijeda

nisam dugo piso...neda mi se!

Evo ljudi nakon puuuuuuno dana i ja pišem post...puno se toga izdogađalo-počela je škola,učenje pisanje...kod mene je novo da sam probo čiburitsmokindead,al mi se nije svidjelo pa sam od toga odusto!Počeo je(odavno)i turnir na manzi,mi imamo mal problema u ekipi-raspada se!Nadam se da če seve dobro završit...za neke koji to isto rade,počeo sam igrat ogame(zovem se PALADIN8).Eto,nisam cesto piso jer sam se ulijenio...treniram nogomet,ta skola,zadace,ucenje,informatika...ne stignem.Sad cu se potrudit mal cesce pisat!
Moram si preuredit blog(ak neko zna kak da stavim layout nek napise comentar)!!!
Sada počinjem više izlazit na manzu-tam igramo nogoš,odbojku,kockice,basket,amera...Naso sam si i zensku koju uskoro kanim poljubit...yeeeeyyyy...eto,malo cu podijelit comentara po blogovima da se iskupim za sve ove tjedne /mjesece/ koje sam lapio!Vidim i taj blog.hr se promjenio,cak mogu gledat comentare,tu neka nova sranjau postovima...no uglavnom...ako netko kojim slucajem ima prijedlog kak da preuredim ovaj blog...hvala...

<< Arhiva >>