hračka & piroška sa hrenovkom

30.08.2006., srijeda

kiša i dosada

ovih dana samo je padala kiša.Po cijele dane bio sam na kompu,gledo TV,karto remi sa roditeljima...bio sam vani sve ukupno 20 min. u ova dva dana.Jučer sam htjeo ić na manzu,al sam završio kod Bere!!Kod njega je bio Borna(Zatezalo-jedan njegov poznanik i naš bivši prijatelj iz razreda),oni su taman završavali sa slaganjem domina,pa sam im ja još malo pomogo!Bilo je fora...sve smo složili i onda pustili kuglicu koja je udarila prvi domino,pa je on udario drugog,pa on trečeg..........i tako do kraja.Bilo je fora!!Oni su mi još pokazali jednu igru na internetu koju sad igram cijeli dan,igra se zove OGAME,ja sam se registriro i sad stalno igram.Igra je fenomenalna...igraju je miliune ljudi i z svijeta i Hrvatske.
Još jedna obavjest:POSTAT ĆU UJO!!!Sestra mi je trudna već 7 mj. i uskoro će rodit malog Tibora!!!Ona mi sutra dolazi zajedno sa svojim budućim i sa bebom u stomaku.Danas sam poslije podne gleo humoristične serije(Rosanne,Bračne vode,Pod istim krovom...)najbolja je srija definitivno bila Bračne vode...hehehe...uglavnom...Mama mi je cijeli dan pravila obilni ručak za sutra i priprenala kolače.Ja sam bio vani 10 min.,sreo sam Borisa koji mi je pokazo novi mob.Uskoro sam se vratio kuć,gledo vijesti,exploziv i zabranjenu te bio na kompu od 8-do samo 23 h.
Nadam se da će vam se svidjeti i sljedeće pjesme koje ću sada češče izmjenjivati.
GGOODDBBYYEE

<< Arhiva >>